Gå til innhold

kan det bli for mye liv i magen?

Anbefalte innlegg

jenta her har vært forholdsvis rolig og jeg har vært nesten mer bekymret over lite liv.

men i dag...ikke vært rolig et sekund! full rulle fra klokka 6 i morges!

det er så mye bevegelser at magen går hit og dit, opp og ned heeele tiden!

det er sånn at jeg faktisk blir litt kvalm av det for er ikke rolig i det hele tatt.

kan det være bekymringsfullt når jeg overhodet ikke er vant med dette aktivitetsnivået?

eller er det bare positivt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144090052-kan-det-bli-for-mye-liv-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det bare er positivt. :-) har jo mye med leie også. Jeg har også dager jeg kjenner noe "hele tiden" og andre dager det er mye roligere. De er vel som oss. Er ikke alle dager vi et like aktive vi heller. Men nå er jeg ganske rolig i forhold til denne graviditeten så tenker ikke så mye over det. Kanskje litt for rolig til tider. Kan gå galt den veien også. Vi står nok løpet ut begge to med våre små :-)

ja jeg håper det :) var nesten så jeg ringte føden i stad for å spørre :P

hun har holdt på i HELE  dag og for første gang i dette svangerskapet så skulle jeg ønske hun kunne være litt rolig og sove eller noe....fryktelig slitsom og ubehagelig da det er så voldsomme bevegelser.

det presses og bules noe helt grusom.

men får vel ta det som positivt og at hun har det bra og er aktiv! :)

hehe! :) jeg har ikke merket så mye til det om kveldene og natten men litt har det jo vært.

men aldri så mye som det har vært i dag! :huh:

ja mørbanket er godt beskrevet! og invadert!

jeg kan ikke bøye meg jeg nå for da får jeg så sinnsykt vondt på ett punkt i magen.

tror jeg har fått ett blåmerke eller noe på innsiden :)

men vi overlever vel! :P

så koselig at du får twins da! :)

er de enegget eller toegget?

Opplever det samme her... I dag ha mini vært helt ustyrlig! Og han begynner bli så sterk at det innimellom er så vondt at jeg blir kvalm :P spenner og dytter og sparker i alle kanter... Jeg innbiller meg at han har oppdaget navlestrengen eller tærne sine, og driver og leker med den/de :)

Annonse

hehe! :) jeg har ikke merket så mye til det om kveldene og natten men litt har det jo vært.

men aldri så mye som det har vært i dag! :huh:

ja mørbanket er godt beskrevet! og invadert!

jeg kan ikke bøye meg jeg nå for da får jeg så sinnsykt vondt på ett punkt i magen.

tror jeg har fått ett blåmerke eller noe på innsiden :)

men vi overlever vel! :P

så koselig at du får twins da! :)

er de enegget eller toegget?

Det ser ut som toegget da de ligger I hver sin pose og har hver sin morkake. Men eneggede tvillinger kan visst også være slik om celledelingen skjedde veldig tidlig, så vi får bare vente å se om de er veldig like når de kommer det ut. :-) Da gikk man fra å være 1 barnsmamma til 3 barnsmamma på et blunk gitt. Nesten glad de fortsatt bare er I magen ånholder leven. Er vel bare en mild forberedelse på hva som kommer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...