Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Søsteren min og jeg er veldig nære, deler alt og ermye sammen. Nå viser det seg at hun ikke har delt alt fordi hun var redd for min reaksjon. Hun fortalte i august at hun hadde hatt med seg en hjem som viste seg og være gift og nylig blitt pappa. Jeg reagerte veldig sterkt, kan ikke fordra utroskap, og hun burde vite bedre. Ble ordentlig sint, fordi jeg unner henne en ordentlig mann, vet hun ønsker seg barn og å gifte seg, og det er råttent gjort ovenfor kona til han fyren. Etter det har hun ikke sagt noe, men fikk vite denne uken at de fortsatt møtes! Jeg klarte ikke si noe, bare hørte på hun fortelle. Det er hennes drømmemann, de sender hundrevis av meldinger hver eneste dag. Hun sender aldri først, for hun vil ikke ødelegge noe for han. Han venter til kona har lagt seg, så sender de meldinger i en time etter det hver kveld. Hun har avlyst dater med andre, fordi hun er forelsket i denne mannen. Han og kona har vært sammen i mange år, og har en baby på bare noen måneder. Hun har kjent han i bare fire måneder, men sier likevel ting som at han absolutt ikke er typen til og være utro, og at han (stakkars!) plages så med dette. Som om hun kjenner han så godt etter så kort tid. Er så lei meg på hennes vegne, på konas vegne og synes det er kjempevanskelig å prate med henne om dette. Kan ikke fordra utroskap og nå må jeg høre på søstren min legge ut om alt dette! Blir helt kvalm! Huff, hvordan skal jeg løse det her. Vil ikke at noen skal bli såret, merker jeg hater mannen intenst og blir helt u el med tanke på at søsteren min kan ødelegge en hel familie, samtidig som jeg ikke vil miste søsteren min hvis jeg sier alt hva jeg mener. Er jo ikke min sak, men likevel har jeg ufrivillig blitt dratt inn i det. Anonymous poster hash: 5709d...cab
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Vet du, jeg ville bare sagt til henne at dette har jeg ikke noe til overs for, og at selv om jeg var glad i henne og bare ville henne vel her i livet, så ønsker jeg ikke høre noe om hennes forhold til denne mannen. Altså, hun får gå til andre enn deg om hun vil blåse ut og fortelle om sitt forhold til ham. Fortell at du overhodet ikke vil dras inn i dette og at du rett pg slett har problemer med å forholde deg til det.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Hun har ingen andre å si det til! Skammens over dette, og var så glad for at jeg ikke fordømte henne. Hun overbeviser seg selv om at dette er mannen i hennes liv og virker helt ... Fortapt. Vet hun kommer til å trekke seg unna hvis jeg sier jeg ikke vil ta del i det her. Men må si ifra, for jeg blir fysisk dårlig av å høre på. Er faktisk redd for at hun kommer til å bruke mange år på denne mannen og ikke være tilstede hvis en bra skulle dukke opp til henne. Det begynner å haste litt for henne dersom hun ønsker seg egne barn. Hvordan kan jeg få henne til å glemme denne mannen og gå videre? Anonymous poster hash: 5709d...cab
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Vær så snill, noen råd..? Anonymous poster hash: 5709d...cab
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Det er hennes liv og hennes valg og noen ganger kan det være vondt å se andre ta feil valg å se på forhånd konsekvense av de. Jeg tror det beste du gjør er å gi henne så gode råd som mulig samtidig som du prøver å veilede henne i riktig retning. Gi henne tid og gi henne din støtte at du er der og vil hjelpe henne som din søster, men du kan ikke stå å se på at hun ødelegger en familie. Er han mann nok må han gå og fortelle kona det hvis søsteren og denne mannen er ment for hverandre. Jeg tror det er greit at du er der, men det må ikke gå utover deg selv. Jeg ville ha sagt at det er vanskelig for deg å ta en del i dette men du vet det ikke handler om deg, men du trodde hun viste bedre. Snu situasjonen å fortelle hvis det var hun som hadde en mann som gikk bak ryggen på henne når hun akkurat hadde fått barn. I den mest sårbare tiden som kvinne. Alle vet at det er tøft i Småbarnsperioden og denne konen fortjener mannen som støtter henne. La søsteren din prøve å gi slipp på denne mannen! Det er nok av menn der ute og at du kan ta en tur ut på byen med henne når ting har roet seg litt ned å prøve å finne drømmemannen som verken er gift eller har et spedbarn! Ønsker deg lykke til å skjønner at det er tøft for deg! Pust med magen Anonymous poster hash: 664dc...d86
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Tusen takk for svar. Er så skuffet over henne, men kan jo ikke dømme for jeg har aldri vært i situasjonen selv. Men det er det jeg tenker inni meg, så lenge hun fortsetter kontakten er risikoen for at kona finner ut, og at en familie blir ødelagt. Skulle det nå blitt dem hadde jeg hatt store problemer med å forholde meg til han. Og skulle de fått barn...! Nei, usj. For en mann. Anonymous poster hash: 5709d...cab
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg tenker det er helt normalt å være skuffet over henne. Men uansett er det din søster og det er bedre å være der og prøve å hjelpe henne istedenfor å avvise henne nå. Det er jo tydelig at hun er flau over dette og når hun i tillegg viser deg tillit ved å åpne seg opp for deg i en vanskelig situasjon tenker jeg det er bedre å være der ved å vær ærlig og direkte, men det trenger ikke bety å krenke eller være frekk mot hun. Alle er jo enig i at dette er moralsk forkastelig og nå får vi jo bare krysse fingrende for at hun ser det selv og tar det riktige valge. Det krever mye mot av deg og jeg syntes du er tøff og i mine øyne viser du at du er unik og reflektert godt i situasjonen. Jeg håper det ordner seg! Uansett er ikke denne mannen verdt å miste sin søster for. Vi alle er mennesker Anonymous poster hash: 664dc...d86
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Det der er jo ingenting! søstera mi hoppet på fetteren vår som var gift, mens hun var gift! PINELIG! Dro så rundt på denne fetteren å viste han stolt frem i den lille bygda vår, var utro mot han igjen, og var utro med han nye igjen med xmannen OG var utro med xmannen igjen med en ny en som hun ble gravid med etter en mnd... Sa jeg at jeg bodde på en liten plass!? LOW LIFE! Jeg synes utroskap å hor er forkastelig- kommer ikke til å bruke tid på slike folk, ikke en gang min søster! F*L*A*U*T*!!! Anonymous poster hash: 41fc5...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå