Gå til innhold

Noen spørsmål om Pergo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare å dra til legen for å få Pergo? Eller må man være i et IVF-forsøk?

Anonymous poster hash: 7213c...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du dele dine erfaringer med Pergo?

HI

Anonymous poster hash: 7213c...f9e

Skrevet

Jeg ville ha hatt en Gyn som jobbet tett med meg og brukt ul og mulig andre medisiner.

Skrevet

For meg var det djevelens medisin. Tålte den ikke og fikk store smerter og sleit i flere dager.

Skrevet

Jeg fikk resept av klinikken jeg ble inseminert på i Danmark. Jeg spurte aldri om å få hormoner.

Hadde ingen bivirkninger. Ble gravid på første forsøk :)

Anonymous poster hash: 0c6b6...ebe

Skrevet

Jeg fikk pergo av gyn og fikk synsforstyrrelser og synsforstyrrelsene ble dessverre ikke borte og har hatt det i noen år.

dessverre så funket ikke pergo på meg heller.

men merkelig nok nå som jeg er gravid så er synet blitt bra igjen! :)

Skrevet

Jeg fikk det hos kvinneklinikken på sykehuset på grunn av lange sykluser (opp til 120 dager) og dermed ikke klarte å bli gravid med nummer 2. Fikk ingen diagnose og ikke ivf. Ble gravid etter 3. kuren

Anonymous poster hash: f9428...71c

Skrevet

Fikk av spesialist på klinikk før inseminering og ble gravid etter noen forsøk :)

Anonymous poster hash: 2df93...21b
Skrevet

Fikk av gynekolog når vi stod i kø til IVF. Fungerte her på første kuren, men mistet. Hadde ikke noen særlig bivirkninger heller.

Anonymous poster hash: f11ff...914
Skrevet

Tror ikke fastlegen skriver det ut uten videre. Man må nok være under eller ha vært gjennom utredning.

Anonymous poster hash: f11ff...914
Skrevet

Jeg bestilte time hos privatpraktiserende gyn. Sa at vi hadde prøvd i over et år, og at jeg har PCO. At jeg kunne tenke meg å prøve hormoner. Fikk resept på 4 kurer. Hvis d ikke funker blir det IVF.

Anonymous poster hash: 63605...3ba

Skrevet

Vi er under utredning. Fikk resept på tre kurer via min gynekolog :-) vet om 4 til som også sliter som har fått pergo :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...