Gå til innhold

hjelp av svigerforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg kjempedum. svigeforeldrene er hos oss å hjelper oss med husbygging..mens jeg bare ligger her. er 7 uker på vei og er forferdelig kvalm og har masse mensenlignende smerter. er jeg egoistisk? Hva skal jeg gjøre for å takke dem? 

Anonymous poster hash: 1314c...d97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de at du er gravid?

Om de gjør det så vet de jo grunnen til at du bare ligger der.

Om ikke,så kan dere kanskje fortelle dem det,selv om det er tidlig.. Da får de jo på en måte en liten hemmelighet som takk... ;)

Skrevet

Been there. Jeg fortalte dem at jeg var gravid da jeg var 7 uker på vei, syntes de fortjente en forklaring på hvorfor jeg bare lå der og ikke bidro med noen verdens ting :) Gi dem nyheten om barnebarnet som takk for hjelpen!

Anonymous poster hash: e6ae6...4f0
Skrevet

de vet det. sa at jeg ikke må tenke på det.men jeg føler meg ufattelig lite med i hva som skjer her...føler meg lat. redd de tror jeg bare tuller på meg denna kvalmen for å slippe å jobbe.: ((

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet. Er så grusomt å være kvalm! Det vet de nok selv også. Og når de har sagt du ikke skal tenke på det, så slapp av med god samvittighet kjære deg. Håper kvalmen gir seg snart, masse lykke til med svangerskapet :)

Anonymous poster hash: 2015f...ab1
Skrevet

takk: ) får prøve, men her ligger jeg å ser på film liksom, mens andre fryser nesten ihæl ute...huffameg.... lurer på om de skulle ønske de var meg nå hehe... kunne godt fått prøvd en halvtime med denna fæle kvalmen...

Skrevet

JA

Anonymous poster hash: adea4...8ff
Skrevet

Kjøp dem en blomst, en flaske vin etc som takk?

Eller disk opp en deilig middag til dem en dag du er i bedre form?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...