Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Vi beholder like mye lommepenger, men når jeg er hjemme med barna er han ute og bruker sine penger. Nå er han sur for jeg kjøpte meg en note 3, for den han lyst på men han mener jeg kan kjøpe til ham siden jeg har en del penger på kontoen. Hvordan får man en forvokst guttunge til å forstå at det lønner seg å spare? Anonymous poster hash: e1d83...601
Kliko Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Synd for han! Du kan jo tilby deg å hjelpe han med en spareplan? Så han får kjøpt seg ting han ønsker han også :-)
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Du får bare si at hadde han brukt pengene sine på en annen måte, hadde han også hatt masse penger og råd til en note 3. Han må legge om forbruket. Ikke la han bruke dine penger også!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Kjenner meg igjen....er til å klikke av..... Anonymous poster hash: 6352b...bbf
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg kommer ikke til å kjøpe noe til ham denne gangen, for da vi skulle på ferie i sommer endte jeg med og måtte betale turen for han hadde brukt sine feriepenger på fotballtur til London. hi Anonymous poster hash: e1d83...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå