Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg ammer jenta mi men på dagtid er hun ikke spesielt sulten, spiser kun litt av den ene puppen og smiler og ler og fjaser,så hun er mett (og jeg får melkspreng,veldig uvanlig!) så sover hun to dupper om dagen,begge på opp til 3,5 timer lange,så jeg ser henne nesten ikke. Prøver å introdusere grøt,men hun er enten mett allerede eller trøtt eller sover, så det er vanskelig det å ... legger henne rundt 18,da er hun veldig trøtt. Våkner etter ei time og får ikke roa om hun ikke får pupp,så våkner hun ca hver andre time natta igjennom og tømmer begge puppene hver gang.og rundt 5 er det morgen tror hun,da ligger hun og småklager til vi ikker orker å høre på henne mer. Står opp, og etter knappe tima skal hun sove igjen... Er det mulig i det hele tatt å få henne til å spise mer på dagtid og sover mer på natta?? Er evig takknemlig om noen har noen gode tips! Anonymous poster hash: 3dc99...030
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Dytt - sliter med nesten samme sak. Anonymous poster hash: 40512...2a2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Dytt - sliter med nesten samme sak. Anonymous poster hash: 40512...2a2 stakkars oss! Håper vi får noen gode tips.skal ikke til helsesøster før om 2 uker,og hun er ikke så veldig flink heller synes jeg... HI Anonymous poster hash: 3dc99...030
mama_82 Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Høres kjent ut dette er veldig vanlig at de blir opptatt av ting rundt seg i den alderen og mange små har ikke så god tid til å spise jeg tipper at det kommer til å ordne seg selv etterhvert, men det er slitsomt mens det står på. Hvis babyen legger godt på seg så kan du jo prøve å begrense nattammingen over noen dager for å se om hun blir mer sulten på dagtid. Blir en kamp noen netter, men kanskje verdt det hvis det snur. Ellers kan du jo prøve å amme henne på et mørkt rom mens hun er litt trøtt. Da er de ofte mer villige. Og la det gå noen timer så du vet hun er sulten. Jeg har ammet minsten i halvsøvne på soverommet i 3 mnd nå. Ikke en ideell situasjon, men det går da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå