Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hadde denne krangelen når førstemann skulle navngis også, fryktelig slitsomt! Vi har snakket om navn og egentlig vært ganske enige i to år, men nå er han plutselig ikke like enig lenger. Vi har en liste med åtte navn, men har selvfølgelig hver vår favoritt. Kan ikke bruke to av navnene da vi allerede er enige om mellomnavn (vet at det egentlig heter fornavn). Jeg vil bare ha det ene navnet og kjenner at jeg er så irritert om dagen. Kommer aldri i verden til å bli fornøyd med noe annet... Synes det er litt sårt. Anonymous poster hash: bd393...684
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Alt. 1. - finn et nytt navn begge er enige i Alt. 2. - Begynn å kall ungen i magen det du vil den skal hete.. Gjør dette hele tiden når det snakkes om babyen :-p Begge alt. har virket her hvertfall. hehe Anonymous poster hash: b4bcb...fc3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg lener mot alternativ to, jeg vil ikke finne noe annet navn Anonymous poster hash: bd393...684
Appelsinpiken Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Vi lager hver våre lister, stryker ut de vi ikke liker på hverandre sine. Så går vi og tygger på alternativene (og ombestemme oss mange ganger) og til slutt sitter vi igjen med to ( kanskje tre). Så kommer ungen ut og vi ser hva som passer best
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Bruk det navnet dere har bestemt som mellomnavn til fornavn. Vi trakk lodd. Jeg vant! Anonymous poster hash: 69834...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå