Gå til innhold

Ja da begynner jeg å få det jeg har fryktet.....

Anbefalte innlegg

nemlig "pop out" navle....

Jada, jeg er vel kanskje litt vel forfengelig men jeg syns ikke det er noe pent, der det står en "tutt" ut av genseren ;)

men det vel kanskje vanlig å få det også. :)

heldigvis ingen strekkmerker enda! :)

Fortsetter under...

Annonse

Gjest flykræsj

nemlig "pop out" navle....

Jada, jeg er vel kanskje litt vel forfengelig men jeg syns ikke det er noe pent, der det står en "tutt" ut av genseren ;)

men det vel kanskje vanlig å få det også. :)

heldigvis ingen strekkmerker enda! :)

Velkommen i klubben! Her poppet navlen for flere uker siden! Streknmerker på undersiden av magen har jeg fra første svangerskapet. Ikke fått flere enda, men sist kom alle strekkmerkene i uke 38 så ingen garanti. Pyttpytt :P

Min poppet i uke 28. Ser den gjennom klærne - skikkelig lekkert!! Den er litt øm da, den er jo ikke vant til å stikke ut stakkar ;) Har ingen strekkmerker enda, heldigvis :)  Hvor er det egentlig vanlig å få strekkmerker??

hehehe! sorry men jeg må le litt også! :D

navlen min ser ut som et vulkankrater på en måte. en lekker rund ring med et mørkt høl ;)

så når jeg har på klær så ser man en rund ring der navlen er.

akkurat som en blomst som springer ut om jeg kan si det slik? og det mørke hølet er blomsten som bare venter på å få poppet helt ut.

nei jeg føler meg overhodet ikke trygg ang strekkmerkene! plutselig så er det noen lekre sebra striper en dag man våkner ;)

ja jeg også lurer på hvor det er vanlig å få strekkmerker hen!

Gjest flykræsj

hehehe! sorry men jeg må le litt også! :D

navlen min ser ut som et vulkankrater på en måte. en lekker rund ring med et mørkt høl ;)

så når jeg har på klær så ser man en rund ring der navlen er.

akkurat som en blomst som springer ut om jeg kan si det slik? og det mørke hølet er blomsten som bare venter på å få poppet helt ut.

nei jeg føler meg overhodet ikke trygg ang strekkmerkene! plutselig så er det noen lekre sebra striper en dag man våkner ;)

ja jeg også lurer på hvor det er vanlig å få strekkmerker hen!

Uten å vite, så gjetter jeg magen, siden den vokser mest. Kjenner mange som har samme erfaring som meg. Jublet over at man slapp unna strekkmerker, men når man ser på undersiden av magen med speil så er luringene ofte der... Vi klarer jo ikke å se der uten speil nå :D Hos noen dukker ikke strekkmerkene opp før de er på fødestua, så man er ikke trygg ;) Fikk forresten noen på puppene også. Til min overraskelse plager de meg overhodet ikke! Jeg ville følt det verre om jeg etter fødsel slet med voldsom overvekt eller mye løs hud. Etter jeg fikk barn har jeg vært slankere og mer fornøyd med kroppen en før. Litt rart, men det henger kanskje sammen med at jeg er så imponert over hva den har fått til, og hvor lite "merker" både fødsel og svangerskap har etterlatt seg! De små stripene bryr jeg meg ikke noe om :)

Annonse

Her popper nok ikke navlen ut... Den er faktisk rett og slett nesten forsvunnet :P den er helt strekt ut liksom så det er ikke lenger noen grop inn i magen :P ser kjempedumt ut! Veldig spent på hvordan den blir når magen skal bli normal igjen.. Hehe.. I tillegg har jeg i mine yngre dager hatt piercing ved navlen så har en strekt skinnfille ovenfor:p utrolig at den ikke har sprekt og at det ikke er kommet strekkmerker!

hehe! :P tror det er greit å tenke seg om å ta piercing eller tattis i mageregionen hvis man er jente ;)

lurer på hvordan det blir etterpå ja! håper alt synker tilbake til det normale, for navlen min er riktig stygg nå! :) hehe

Min har aldri poppet ut, men den har blitt helt avflatet. Et ømt punkt på magen.

Masse strekk erkerivalen har jeg og, fått noen nye til og med.

På brystene denne gangen og...

Men men.

Utpoppet navle synes jeg er søtt jeg :)

Jeg har utovernavle fra før, så min ser riktig så fresh ut i disse dager, fått god gammaldags navlebrokk :rolleyes:   Men det klør helt utrolig masse på undersiden av brystene, så jeg frykter liksom at det er strekkmerker i emning der, at det klør fordi huden strekker seg? I dunno. 
Når det gjelder strekkmerker så fikk jeg noen små merker rundt navlen sist, men ingenting man så med mindre man stirret intenst i navleregionen :P Sønnen min synes det var fryktelig fornøyelig å trøkke sammen huden rundt navlen min, den så nesten ut som ei katterumpe fordi huden skrukka seg sånn..   :lol: Blir spennende å se hva den transformerer seg til denne gangen.. Kanskje Pikachù eller noe.. *krysse fingrene*

Mine piercing-arr er flere cm over navlen og :P

Fått noen røde flekker på ene hoftekammen, samt noen røde flekker øverst på låret samme side. Glad for at det er små flekker og, ikke lange streker, men man skal vel banke hardt i bordet etter å ha sagt dette.. Hehe. :) Bryst og mage er helt fine enda. Har arr etter operasjoner på magen og er spent om det vil komme noe strekkmerker ut fra dem.

Jeg lærer bonusbarnet mitt at arr på kroppen viser en del av vår livshistorie  :) Så til en del av de arrene jeg har forteller jeg historien. På den måten blir det å slå seg og blø ikke så farlig.. hihi ikke akkurat det samme for oss voksne. Men jeg skal alltid få en veldig fin historie til mine eventuelle strekkmerker  :D

Endret av ØYENønskerLITEN

Det var en fin måte å tenke om arr på :)

Føler jeg har nok arr jeg nå. Stort stygt arr etter tarmbrokk nederst på magen, 4 operasjonsarr etter endometriosekirurgi, to piercing-arr, samt et 17 cm langt arr fra panna og ned til øret etter hjernekirurgi. Tragiske ting som jeg egentlig vil glemme og ha vært foruten, men blir minnet på hver gang jeg ser meg selv i speilet. Håper jeg slipper KS :P Nok nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...