Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Må ta idag og levere imorgen. Venter mensen idag så ser for meg at det blir ekkelt å ta prøven imorgen.. Er et glass med brunt lokk. Hvordan skal jeg oppbevare det? Anonymous poster hash: 16a58...f30
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Morsomt Anonymous poster hash: 16a58...f30
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Det var jo faktisk ikke en spøk. Jeg er Helsesekretær, og avføringsprøver som ikke skal testes samme dag skal fryses ned.
Brennheite Badeand Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Nja.... I kjøleskapet kanskje? Når det er sagt tenker jeg vel at skal du veie opp mot hverandre hva som er eklest av å ta avføringsprøve med mensen eller oppbevare bæsj i kjøleskapet sammen med maten i et døgn- vel da vet jeg hva som hadde gått av med eklest-prisen her i huset...
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Edit; skal den testes hos legen kan det holde å putte den i kjøleskapet. Men Skal den sendes fra legen i morgen er frysen best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå