Gå til innhold

Varme ullsokker?

YumYum2

Anbefalte innlegg

Til frøkna på 13 mnd har jeg flere ullstrømpebukser, bodyer og tights. Men skulle hatt noen sokker også. Kjøpte en 5 pk på name it, men de er så glatte at de sklir av foten og er selvfølgelig for glatte til å stå på.

Ønsker da noe med anti skli under:)

Lest mye på nett nå og hører mange anbefaler å IKKE kjøpe trysilsokken? Den er vist klam og ikke god for en barnefot. Har selv vært fornøyd med de til meg selv og snart 6 åringen. Men kanskje noe annet for ei lita? Ho går ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt Pierre Robert sine. Er kjempe fornøyd. De er det anti skli på. Er 3 for 2 på nettsiden dems til og med i dag.

Betalte 199 kr inkl frakt for 6 par ullsokker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på Barnas Hus og kjøpte lubber. De er tykke, ull, og har sklisikkre knotter under, formet som katte-poter. 3-pkn mørk blå, blå og hvite. (husker ikke hvilket merke) De beste sokkene jeg har hatt på min prins. Myke, varme og sklisikkre. Så gode at en kan ha stilongs på, trenger ikke strømpebukse !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går an å ha på anti-skli på sokkene selv. Jeg kjøpte det på en garnforretning. Det er et flytende stoff på ei slags penn som du kan skrive/ tegne/ drodle under sokkene med. Jeg pleier å skrive navnet på ungene under dem, så får jeg merket dem i samme slengen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll.

Kan du utdype?:)

Kjøpte merket troll på en barnebutikk på Sandvika storsenter. Regner med at merket må finnes andre steder og. Fantastisk gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll.

He, he. Her tror jeg vi har en liten misforståelse. På anonymforumet roper folk "troll" om de tror det er noen som bare tuller og dikter opp ting.

Anonymous poster hash: 70eec...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll.

He, he. Her tror jeg vi har en liten misforståelse. På anonymforumet roper folk "troll" om de tror det er noen som bare tuller og dikter opp ting.

Merket Troll får man forresten kjøpt på nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll.

Det visste jeg jo egentlig men tenkte ikke over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...