YumYum2 Skrevet 20. oktober 2013 #1 Del Skrevet 20. oktober 2013 Til frøkna på 13 mnd har jeg flere ullstrømpebukser, bodyer og tights. Men skulle hatt noen sokker også. Kjøpte en 5 pk på name it, men de er så glatte at de sklir av foten og er selvfølgelig for glatte til å stå på. Ønsker da noe med anti skli under:) Lest mye på nett nå og hører mange anbefaler å IKKE kjøpe trysilsokken? Den er vist klam og ikke god for en barnefot. Har selv vært fornøyd med de til meg selv og snart 6 åringen. Men kanskje noe annet for ei lita? Ho går ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille krøll Skrevet 20. oktober 2013 #2 Del Skrevet 20. oktober 2013 Troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 20. oktober 2013 #3 Del Skrevet 20. oktober 2013 Har kjøpt Pierre Robert sine. Er kjempe fornøyd. De er det anti skli på. Er 3 for 2 på nettsiden dems til og med i dag. Betalte 199 kr inkl frakt for 6 par ullsokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludviksmamma Skrevet 21. oktober 2013 #4 Del Skrevet 21. oktober 2013 jeg var på Barnas Hus og kjøpte lubber. De er tykke, ull, og har sklisikkre knotter under, formet som katte-poter. 3-pkn mørk blå, blå og hvite. (husker ikke hvilket merke) De beste sokkene jeg har hatt på min prins. Myke, varme og sklisikkre. Så gode at en kan ha stilongs på, trenger ikke strømpebukse !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YumYum2 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 21. oktober 2013 Troll. Kan du utdype? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfuglen Skrevet 21. oktober 2013 #6 Del Skrevet 21. oktober 2013 Vært fornøyd med trysilsokken fra han ble født jeg! Går fint i de og holder seg varm. Gutten min er ett år❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epla Skrevet 22. oktober 2013 #7 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det går an å ha på anti-skli på sokkene selv. Jeg kjøpte det på en garnforretning. Det er et flytende stoff på ei slags penn som du kan skrive/ tegne/ drodle under sokkene med. Jeg pleier å skrive navnet på ungene under dem, så får jeg merket dem i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille krøll Skrevet 22. oktober 2013 #8 Del Skrevet 22. oktober 2013 Troll.Kan du utdype? Kjøpte merket troll på en barnebutikk på Sandvika storsenter. Regner med at merket må finnes andre steder og. Fantastisk gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Del Skrevet 22. oktober 2013 Troll.Kan du utdype? He, he. Her tror jeg vi har en liten misforståelse. På anonymforumet roper folk "troll" om de tror det er noen som bare tuller og dikter opp ting. Anonymous poster hash: 70eec...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #10 Del Skrevet 22. oktober 2013 Troll.Kan du utdype?He, he. Her tror jeg vi har en liten misforståelse. På anonymforumet roper folk "troll" om de tror det er noen som bare tuller og dikter opp ting. Anonymous poster hash: 70eec...826 Merket Troll får man forresten kjøpt på nett. Anonymous poster hash: 70eec...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille krøll Skrevet 23. oktober 2013 #11 Del Skrevet 23. oktober 2013 Troll.Kan du utdype?He, he. Her tror jeg vi har en liten misforståelse. På anonymforumet roper folk "troll" om de tror det er noen som bare tuller og dikter opp ting. Anonymous poster hash: 70eec...826 Det visste jeg jo egentlig men tenkte ikke over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå