Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hvordan var det? Hvor mye skulle man ha i hver øre? Noen som vet? Anonymous poster hash: a3484...cdd
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Dette lurer jeg også på Jeg har hørt at man skal ta bittelitt i hvert øre med sånn plastsprøyte fra Apoteket, la det virke litt, og så skylle med vann. Jeg har ikke prøvd enda. Tror jeg er redd for å gjøre noe riv ruskende galt
høstbaby2011 Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg også. Har gjort det en gang før, men husker selvfølgelig ikke hvor mye :-/
Kathrine. Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Eg har bare helt litt oppi uten å bekymre meg over det. Etter noken dager fer vi til legen for å skylle. Siste gangen fant eg ikkje sprøyte så da brukte eg teskei.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Eg har bare helt litt oppi uten å bekymre meg over det. Etter noken dager fer vi til legen for å skylle. Siste gangen fant eg ikkje sprøyte så da brukte eg teskei. Til legen for å skylle? Må man det? Kan man ikke gjøre det selv?
Musemorbr / Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Legen min mente vi skulle gjøre det, og da var gutten vår rundt året. Mye gugg i ørene i forbinnelse med at han var syk. Legen sa drypp et par dråper, så det er ikke så mye som skal til.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Legen min mente vi skulle gjøre det, og da var gutten vår rundt året. Mye gugg i ørene i forbinnelse med at han var syk. Legen sa drypp et par dråper, så det er ikke så mye som skal til. Skyller du med vann etterpå? Eller? Jeg trenger å gjøre dette på barnet nemlig
Kathrine. Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Kan sikkert gjøre det sjølv og. Spørs jo kor mye voks det er/kor plaget en er.
Musemorbr / Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Legen min mente vi skulle gjøre det, og da var gutten vår rundt året. Mye gugg i ørene i forbinnelse med at han var syk. Legen sa drypp et par dråper, så det er ikke så mye som skal til. Skyller du med vann etterpå? Eller? Jeg trenger å gjøre dette på barnet nemlig Nei, vi lot det bare være. Voksen jobbet seg ut selv når det bare ble glatt nok der inne. Vi gjorde det kun den ene gangen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Vi tar bare en til to dråper i hvert øre, morgen og kveld. Skyller ikke. Tørker kun vekk det overflødige som renner ut. Etter 3-4 dager drar vi til legen å ser om det er behov for å skylle. Noen ganger er det ikke det fordi oljen har gjort at mesteparten har rent ut selv. Jeg har ikle fått beskjed av legen om å skylle med vann etter å ha brukt olje å har derfor aldri gjort det, men allikevel har det hendt at det har kommet ut store klumpes med ørevoksen etter en liten stund. Anonymous poster hash: 90801...5f0
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Legen min mente vi skulle gjøre det, og da var gutten vår rundt året. Mye gugg i ørene i forbinnelse med at han var syk. Legen sa drypp et par dråper, så det er ikke så mye som skal til. Skyller du med vann etterpå? Eller? Jeg trenger å gjøre dette på barnet nemlig Nei, vi lot det bare være. Voksen jobbet seg ut selv når det bare ble glatt nok der inne. Vi gjorde det kun den ene gangen. Hjertelig takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå