Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Til hverdags står jeg opp en time før mannen og følger barnet i barnehagen. Av ulike årsaker har jeg stått opp med barnet alle helger siste månedene. Denne helgen skulle vi stå opp en dag hver. Det var utrolig deilig å sove til kl 9 i går. Heldige mannen og barnet sov til 8.15! Så lenge har ikke barnet sovet på det jeg kan huske. I dag: barnet våkner 5,30 og fikk henne på ingen måte til å ligge lenger... Grrt... Heldige mannen kommer til å sove mange timer til... En liten bagatell egentlig.. Jeg er heldig som har mann og barn.. Men av og til må man få lov til å være litt hverdagsfrustrert også..... Anonymous poster hash: 6967d...9bc
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Sitter i sofaen TRØTT og er litt hverdagsirritert selv....... zzzzz Anonymous poster hash: 0065f...998
Salvador Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 føler med dere! Hadde bare min lille sovet lenger enn til 05.00 hadde jeg vært glad!
☆☆☆ Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Har brutt eit ufravikelig prinsipp i dag og stått opp før 7. Måtte hente lisja 5.30 og kl 6.45 var det visst uaktuelt å vere i senga til mamma og pappa meir. Ho aka seg ut og henta fjernkontrollen for å vise at ho ville sjå barne-tv
Salvador Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 heldigvis er det helg så det går barnetv såpass tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå