Gå til innhold

Noen som vil se på meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om forholdet mellom meg og samboer varer livet ut eller om det blir med en annen? Er vi skapt for hverandre? Ser du noen barn mellom oss? Jeg har 2 jenter fra før av.

Jeg er født 29.08.84 ( lene )

Han er født 02.12.85 ( stian )

jeg får opp dette: la ting vokse i sitt eget tempo.  akkurat nå dveler du for mye ved dette, og det har du ingen grunn til! han er den rette for deg! det kommer opp nybegynnelse her - med Stian og deg altså! barn vil dere også få, men ikke riktig enda...

Lurer på om forholdet mellom meg og samboer varer livet ut eller om det blir med en annen? Er vi skapt for hverandre? Ser du noen barn mellom oss? Jeg har 2 jenter fra før av.

Jeg er født 29.08.84 ( lene )

Han er født 02.12.85 ( stian )

jeg får opp dette: la ting vokse i sitt eget tempo.  akkurat nå dveler du for mye ved dette, og det har du ingen grunn til! han er den rette for deg! det kommer opp nybegynnelse her - med Stian og deg altså! barn vil dere også få, men ikke riktig enda...
Tusen takk for svar :) grunnen til jeg lurer er fordi vi krangler en del, og snakker respektløs til hverandre.. Det som gjør det bedre er at jeg skikkeligt snakker om dette til han, men går ikke så veldig lang tid så er vi sklidd ut igjen..

Veldigt frustrerenes. Vi har vert sammen i snart 2 år, opparbeidet oss mye sammen, som hus, ny bil osv.. Ungene er knyttet til han også, så dette er veldigt vanskeligt. Jeg vil at vi skal klare det, men følelser detter vekk til tider pga all kranglingen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...