Gå til innhold

Sletter dere og fjerner tagger etter brudd ? (facebook)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort det. Har bilder helt tilbake til 2008. Det er jo fortiden min og det står også dato for når disse ble lagt ut så hvorfor slette ? Har bilder av meg og bf og av alle tre. også har jeg bilder av meg og en sommerflørt. å bider av min nåværende mann og meg. har jo også bilder av venner, meg og venner påde de jeg fortsatt er venn med å de jeg har mistet kontakt med. Jeg har ikke så mange album men er masse bilder jeg er tagget i som andre har lagt ut av f.eks meg og ex. Bare meg som ikke føler behov for å slette og fjerne "bevis" fra fortiden ?

Anonymous poster hash: 761a4...290
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg hadde fjernet hadde nok vært bilde av den sommerflørten.

Tror jeg da, kan jo ikke si for sikkert da jeg ikke har vært bortig den samme problemstillingen.

Anonymous poster hash: b3afc...e8a
Skrevet

Syns det virker litt respektløst overfor nåværende kjæreste, dersom jeg ser noen som har bilder av eksen på facebook.

Det er jo mulig å ta vare på bildene ellers, uten å ha dem liggende ute på sin facebook-profil.

Men kanskje noen har så mange bilder at det er stress å rydde opp i?

Anonymous poster hash: e29e6...976
Skrevet

Syns det virker litt respektløst overfor nåværende kjæreste, dersom jeg ser noen som har bilder av eksen på facebook.

Det er jo mulig å ta vare på bildene ellers, uten å ha dem liggende ute på sin facebook-profil.

Men kanskje noen har så mange bilder at det er stress å rydde opp i?

Anonymous poster hash: e29e6...976

Enig..

Anonymous poster hash: 0374b...b88

Skrevet

Syns det virker litt respektløst overfor nåværende kjæreste, dersom jeg ser noen som har bilder av eksen på facebook.Det er jo mulig å ta vare på bildene ellers, uten å ha dem liggende ute på sin facebook-profil.Men kanskje noen har så mange bilder at det er stress å rydde opp i? Anonymous poster hash: e29e6...976

Hvorfor er det respektløst?

Fortid er fortid og nå tid er nåtid.

Skrevet

Jeg slettet.. Ikke fordi andre ikke kan se de men fordi jeg rett og slett ikke vil ha tilknytning eller komme borti eksen på Facebook. Men Tror det er begrenset hvor langt folk "blar" tilbake på Facebook.

Skrevet

Slettet bilder der vi kysset, holdt rundt hverandre osv. Slettet også ''kjærestemappen'' vår på pcen. Statuser lå så langt ned på tidslinjen at det gadd jeg ikke fjerne. Nåværende kjæreste derimot har fortsatt bilder av seg og sin eks, eller hun har som han er tagget på, selv om de ikke er venner på facebook. Jeg spurte faktisk om han vurderte å fjerne de, men det ville han ikke. Siden de hadde vært sammen i mange år( 4 år, har ingen barn sammen med henne). Syntes det er litt ubehagelig, er kyssebilder og kosebilder der. Helt greit med helt vanlige bilder, men kysse/kosebildene syntes jeg han kunne ha fjernet. Spesielt nå som vi bor sammen og venter barn sammen. 

Anonymous poster hash: a72cd...20b
Gjest usababy
Skrevet

Syns det er respektløst overfor nåværende partner å ha bilder av ekser på fb. Skjønner heller ikke hvorfor en skal ha det. Fortid er fortid, men det er forskjell på det og på å ha fortiden bildedokumentert fremdeles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...