Gå til innhold

Jeg ga jenta mi navnet Mie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempepent navn:) har dere vurdert et mellomnavn også? Det er veldig pent med et sånn kort fornavn og et litt lengere mellomnavn som da ikke brukes fast ;) f.eks. alexandra, amanda, susanne, christine osv

Anonymous poster hash: defa0...6ce

Skrevet

Jeg blir så oppgitt over hva folk klarer å lire av seg... Her var det ikke noe spørsmål om hva folk synes om navnet, heller ikke at HI mente at andre hermet etter henne.

Merkelig hvordan folk klarer å vri alt til noe negativt, som at det høres ut som kalle navn, at det er alt for kort osv. BTW, sier ikke dette fordi min egen datter heter det, men generelt i dette forumet.

HI, jeg elsker navnet. Min datter på snart 4 år heter det. uten mellom navn til og med. ;)

Ingen i nærmeste krets her omkring som heter det. Hadde ikke hørt om det selv før jeg så på unge mødre en stund før jeg ble gravid selv. Falt pladask for det. Men det er nok flere og flere som tar det i bruk. Blir vel mer og mer vanlig å bruke e'endelser i stede for a. Flere navn man kan gjøre det med. Frida-Fride osv.

Anonymous poster hash: 24f26...88b
Skrevet

Jeg heter Mia og er veldig glad i navnet mitt. Ikke mange på min alder som heter det! Mie er også veldig fint. Liker korte fremfor lange navn. Fint alene og med andre navn :-)

Anonymous poster hash: 10925...939

Skrevet

Vi ga jenta vårt ett gammelt navn som vi ikke har hørt noen andre små barn heter nå for tiden. Tok noen uker for å venne meg på navnet, men nå elsker jeg det. Jenta mi heter Dorthea <3

Anonymous poster hash: 53c9b...a41

Glemte å si at jeg har enda ikke hørt noen andre små barn som heter det, men det kommer nok :P

Samme gjaldt når jeg ga sønnen min mellomnavnet sitt, hadde ikke hørt at noen hadde det som mellomnavn. Plutselig fant jeg ut at 4 andre som fødte samme år som meg hadde samme mellomnavn.

Anonymous poster hash: 53c9b...a41

Åååå, Dorthea. Det var fint egentlig. Har aldri hørt d før på annet enn ganle damer :) Koselig.

Anonymous poster hash: 636bc...03f

Hei, jeg kjenner faktisk til to små som har Dorthea som henholdsvis første og andrenavn.

Skrevet

Min snuppe heter Emilie, men har alltid kalt seg selv for Mie. Så vi har en Mie, vi også :-)

Skrevet

ikke tenk på at det er er poppis-navn (hvis det er det), har selv ett navn fra topplista på den tiden jeg ble født, og det har virkelig aldri plaget meg. Er ikke ofte jeg har møtt noen med samme navnet heller

Anonymous poster hash: a9ed2...ce0
Skrevet

Kjempefint navn!:-)

Skrevet

Dette er en gammel tråd!

Anonymous poster hash: 9273c...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...