Jeanette89 Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Sitter litt fast iforhold til jentenavn, har flere vi liker men klarer ikke helt å velge. Storesøster heter Ella Sofie, jeg ville gjerne hatt dobbeltnavn til neste også(men mannen nekter) Det står hvertfall mellom Leah Mariell Ada(jeg synes navnet er nydelig men kanskje litt nakent alene?) Viss det er noen som har noen navn som passer i den duren så bare kom med det;)
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Mariell av dine,er kjempe nydelig. liker Leah,men ikke sansen for Leah. Andre : Eline Fiona Leona Emma Helene Sarah Hermine
Jeanette89 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2013 Takk for svar! Føler kanskje at Leah er blitt litt for vanlig, så heller kanskje mer mot Mariell. Av dine liker jeg kjempegodt Emma og Eline/Elena (men mannen misliker sterkt Emma pga av ei jente lenger uti familien visstnok:p)
pinoisme Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Synes både Leah og Mariell blir litt likt Ella. Ville gått for Ada som er kjempefint!
Jeanette89 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2013 Ada er nydlig, men føler det blir for kort til søsterens navn, så har vi jo allerede brukt det fineste mellomnavnet som passer. Noen forslag på fine/korte mellomnavnet til Ada som ikke er Marie eller Sofie:p kanskje jeg hadde klart å overtalt mannen om det er lett å si(vi bruker begge navnene på Ella Sofie).
pinoisme Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Ada er nydlig, men føler det blir for kort til søsterens navn, så har vi jo allerede brukt det fineste mellomnavnet som passer. Noen forslag på fine/korte mellomnavnet til Ada som ikke er Marie eller Sofie:p kanskje jeg hadde klart å overtalt mannen om det er lett å si(vi bruker begge navnene på Ella Sofie). Ada Louise eller Ada Elise?
Ammie Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Ada Helen Ada Linnea Ada Emilie Ada Johanne Ada Linn
Jeanette89 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2013 Takk for mange gode forslag, likt godt Ada Louise og Ada Linnea, får mase litt på mannen ser jeg;p
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Synd han ikke vil ha dobbeltnavn, for Leah Mariell er nydelig sammen! Ada er også fint, og står kanskje best til søsterens navn
Jeanette89 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2013 Ja har tenkt på den kombinasjonen, men mannen har selvfølgelig ikke enig der, for det blir for tungvint å si begge:p Skal ikke være lett dette! Men har jafall noen favoritter nå
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Gå for Ada Ada Caroline/Karoline Ada Kristine Ada Josefine Ada Elisabeth Ada Katrine Ada er også pent alene
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 hva med Ada Mariell ? kjempe pent,hvis mannen din likte Mariell mener jeg
Jeanette89 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #14 Skrevet 20. oktober 2013 Takk for gode forslag dere! kjenner jeg holder mest mot Ada, det er jo nydelig! Det stod fint med søsterens navn også uten at det ble for likt eller for søtt. Kanskje blir det et mellomnavn til også, bare få han på gli;p
sommertiara Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 Ada Louise er perfekt, lykke til med overtalingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå