Gå til innhold

Trenger hjelp med jentenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter litt fast iforhold til jentenavn, har flere vi liker men klarer ikke helt å velge. Storesøster heter Ella Sofie, jeg ville gjerne hatt dobbeltnavn til neste også(men mannen nekter):P

Det står hvertfall mellom

Leah

Mariell

Ada(jeg synes navnet er nydelig men kanskje litt nakent alene?)

Viss det er noen som har noen navn som passer i den duren så bare kom med det;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Mariell av dine,er kjempe nydelig. liker Leah,men ikke sansen for Leah.

Andre :

Eline

Fiona

Leona

Emma

Helene

Sarah

Hermine

Skrevet

Takk for svar! Føler kanskje at Leah er blitt litt for vanlig, så heller kanskje mer mot Mariell. Av dine liker jeg kjempegodt Emma og Eline/Elena (men mannen misliker sterkt Emma pga av ei jente lenger uti familien visstnok:p)

Skrevet

Synes både Leah og Mariell blir litt likt Ella. Ville gått for Ada som er kjempefint!

Skrevet

Ada er nydlig, men føler det blir for kort til søsterens navn, så har vi jo allerede brukt det fineste mellomnavnet som passer. Noen forslag på fine/korte mellomnavnet til Ada som ikke er Marie eller Sofie:p kanskje jeg hadde klart å overtalt mannen om det er lett å si(vi bruker begge navnene på Ella Sofie).

Skrevet

Ada er nydlig, men føler det blir for kort til søsterens navn, så har vi jo allerede brukt det fineste mellomnavnet som passer. Noen forslag på fine/korte mellomnavnet til Ada som ikke er Marie eller Sofie:p kanskje jeg hadde klart å overtalt mannen om det er lett å si(vi bruker begge navnene på Ella Sofie).

Ada Louise eller Ada Elise?

Skrevet

Ada Helen

Ada Linnea

Ada Emilie

Ada Johanne

Ada Linn

Skrevet

Takk for mange gode forslag, likt godt Ada Louise og Ada Linnea, får mase litt på mannen ser jeg;p

Skrevet

Synd han ikke vil ha dobbeltnavn, for Leah Mariell er nydelig sammen! :) Ada er også fint, og står kanskje best til søsterens navn :)

Skrevet

Ja har tenkt på den kombinasjonen, men mannen har selvfølgelig ikke enig der, for det blir for tungvint å si begge:p

Skal ikke være lett dette! Men har jafall noen favoritter nå;)

Skrevet

Gå for Ada :)

Ada Caroline/Karoline

Ada Kristine

Ada Josefine

Ada Elisabeth

Ada Katrine

Ada er også pent alene :)

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

hva med Ada Mariell ? kjempe pent,hvis mannen din likte Mariell mener jeg :)

Skrevet

Takk for gode forslag dere! :) kjenner jeg holder mest mot Ada, det er jo nydelig! Det stod fint med søsterens navn også uten at det ble for likt eller for søtt. Kanskje blir det et mellomnavn til også, bare få han på gli;p

Skrevet

Ada Louise er perfekt, lykke til med overtalingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...