Gå til innhold

Legger du veldig mye merke til andre mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Registrerer du lett andre, hører hva de sier, hvordan de prater med hverandre/barna sine osv, eller lever du litt mer i din "egen verden", og har nok med det?

Jeg tilhører definitivt førstnevnte gruppe dessverre, føler jeg legger merke til ALT. ikke nødvendigvis på en negativ måte, jeg bare registrerer/får med meg en del ting som går mannen og venninner hus forbi ;)

Anonymous poster hash: 5285d...efa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også. Les litt om høysensitiv personlighet og se om det stemmer på deg. :)

Anonymous poster hash: e1d50...3f2

Skrevet

Jeg legger veldig godt merke til folk rundt meg, og er alltid nervøs for at andre legger merke til meg på samme måte!

Anonymous poster hash: ef2ee...a90

Skrevet

Jeg og, og er redd andre legger like mye merke til meg..

Anonymous poster hash: 35b13...827

Skrevet

Nei, jeg passer mine egne saker, i min egen lille boble.

Skrevet

Både og. Jeg kan godt stenge folk ute, men jeg kan også være veldig oppmerksom.

Anonymous poster hash: 86b80...ba6
Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Jeg syns jeg er ganske observant, men ikke mer enn andre.  

Mannen min påstår at han avleser ting bedre enn meg, men i mine øyne er det han som overdramatiserer, leser inn ting som ikke skjer og dikter opp konflikter der de ikke finnes.

Men det er jo lett å være etterpåklok... Hvis jeg forteller at ei venninne skal skilles fra mannen sier han straks at han selvsagt kunne "se" at hun ikke var lykkelig sist vi møtte henne, men merkelig nok har han sjeldent gjettet noe FØR folk forteller sine hemmeligheter!

Men mht hva man legger merke til: jeg ser at folk er gravide før de vet det selv! Ikke alltid, men noen ganger har jeg spurt om det, og de har svart nei - men så var de gravide likevel, jeg var bare en måned for tidlig ute med å spørre!

Endret av Pashla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...