Gå til innhold

Er bedt i baby shower, tips til gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en liten gutt. Hva hadde du satt pris på å få? Vil aller helst ikke gi klær, men kan vurdere det. Maks 500 kroner.

Takk for tips. :)

Anonymous poster hash: 7b952...150

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt utrolig masse fint til 500 kroner da! Hva med giraffen Sophie, et pedagogisk tyggeleke som til og med har vunnet en pris? Fås kjøpt på Barnas Hus, Babyshop osv. Den koster 200 kroner. Vår baby på 6 mnd elsker den :) Er også kjempekoselig å få servise med bestikk, tallerken og kanskje til og med en kopp. Bare sving innom Babyshop eller Barnas Hus så finner du masse flott til de minste :) Andre ting som kan være populært er kjørepose eller koseklut (f eks er de fra Diinglisar kjempefine, begge våre smågutter elsker dem).

Anonymous poster hash: 8ceca...dcc
Skrevet

Jeg fikk et godt tips i dag: "Førstehjelpskoffert for nybakte foreldre". En jeg kjenner hadde fått det på sin babyshower og oppi lå det ørepropper, smokk, kondomer, new energy, red bull, drikkeklar nan, bleieposer, godis, bodyer, ansiktsmaske. Synes det var en artig idè. Kan jo også legge oppi gavekort på kinobilletter (med lang varighet, ikke sikkert man får kommet seg avgårde på noen måneder), brystvortesalve og andre småting som er kjekk å ha!!

Anonymous poster hash: 28cc0...968
Skrevet

Jeg ble veldig glad for sengetøy, kluter til ulike formål, håndkle til babyen, NUK tåteflaske, avkjølende bitering, bleier, termometer for badevann og rom.

Anonymous poster hash: b47c3...9f6

Skrevet

Praktiske ting som man må ha, gjerne noe du selv synes var superkjekt. Smokk med termometer i, smokkelenke, votteklyper, et fint teppe etc. Hjemmelaget er også gull, eller noe til mor (kanskje et sett med forskjellige ting hun kan ha med på føden? Håndkrem/leppomade/shampo og balsam i reisestørrelse/ammeinnlegg/brystvortekrem?) Bare fantasien som setter grenser :) 

Anonymous poster hash: 18830...f7e
Skrevet

Et stort helseteppe i ull. Man får kjøpt det på apoteket.

Skrevet

Gulpekluter :D sånn i flanell. Kunne ikke klart meg uten. Har vel rundt 15 kliter tenker jeg og de er i daglig bruk :)

Ellers en liten kurv med div stelleprodukter fra apotek el no sånn :)

Kanskje et velvære produkt til mor :)

Anonymous poster hash: 4d959...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...