Gå til innhold

Hvor lang er deres 6åring? og hvor tung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes min er så lang og tynn, sliter med å finne bukser til han. Ble 6 nå i høst, veier 20 kilo og er 122 lang. Han passer 98 i livet på bukser... :/

Anonymous poster hash: c8287...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 125 cm og 25 kilo

Anonymous poster hash: 0e811...862
Skrevet

Min er 128 og veier 28kg, han er litt større en de i klassen sin ( og mange av andreklassingen). Tror sønnen din "passer" inn i kurven.

Uansett, så er alle forskjellige, de vokser forskjellig også så jevner det seg ut når de blir eldre. 

Anonymous poster hash: 7415c...f5b
Skrevet

Min jente ble nettopp sju, så litt eldre, men hun er 130 cm lang og 20 kg.

Hun er veldig slank og fullstendig avhengig av bukser som kan strammes inn i livet.

Nå er hun jente, så vi kan handle på wow, der er buksene veldig smale og sitter fint på min tynne jente.

Anonymous poster hash: e7be4...744
Skrevet

Jeg har en jente som blir seks om tre uker. Hun er 105 cm og veier 15 kilo. Liten og slank med andre ord!

Anonymous poster hash: f63c1...539

Skrevet

Joda.. han følger kurven sin. Men sammenlignet med de i klassen er han på størrelse med jentene, ikke guttene.

Skrevet

Min jente ble 6 år i mai og er ca 114 cm og 18 kg, lillesøster på 4,5 år er 110 cm og 17 kg, så vi har fått flere spørsmål på om de er tvillinger faktisk....

Anonymous poster hash: 66c00...ed3
Skrevet

Har akkurat det samme problemet som deg hi. Min 6 åring er 20 kg og 127 cm. Høy og tynn. Han bruker 128 i klær , det passe i lengden men er alt for stort ellers :(

Skrevet

Jeg har også en lang og tynn gutt, men nå er han 9 år og passer perfekt i buksene til Outfitters Nation. Det er ungdomsklær som begynner på str 2XS og det er 24 tommer i livet. Perfekt med bukser som har tommestørrelse, for da får du de lange nok på bena uten at du må snurpe sammen en meter stoff i livet... Men jeg tror minste størrelse som er 2XS tilsvarer ca str 140 så det er nok litt stort til en 6-åring, men snart veldig snart ;)

http://no.outfittersnation.com/gutter/jeans/of-jeans,no_NO,sc.html

Anonymous poster hash: 66c00...ed3
Skrevet

124cm og 20 kg (gutt)

Anonymous poster hash: 6ab6a...45b

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor tung og lang hun er, hun bruker str 122-128 i klær, og er slank. Voks ut av 116 i løpet av sommeren. Det går for det meste i kjoler, for bukser er vanskelig. Jeg kjøper alltid bukser som er regulerbare i livet, det har de på H&M og Next. Jeg sjekker alltid om buksene er regulerbare, ellers kan jeg bare glemme å ha de på. 

Skrevet

Takk for buksetips!!

Skrevet

Sist jeg målte mener jeg hun var 132 cm og 23 kg. Kjøper bare bukser med strikk eller som kan reguleres i livet. Syns forresten en del av buksene fra H&M er realtivt smale. Det er mye lettere å finne passende klær til tynne jenter enn til gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...