Gå til innhold

Bruker dere "koseklær" hjemme? Eller går dere rundt i stramme Jeans o.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å skifte bukse til kosebukse, men har samme topp

Anonymous poster hash: 9b446...06f
  • 10 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeansen på fra jeg står opp til jeg legger meg, liker å se litt ok ut hjemme også. Men kaster sokkene så fort jeg kommer hjem hvis jeg har hatt sokker på dagen

Skrevet

Koseklær ja, men pene nok til at jeg kan gå ut i dem. Hjemme er det gjerne en lett kjole om sommeren, ullkjole om vinteren. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta av meg sokkene, jeg går alltid barbent hjemme.

Anonymkode: a420e...6ef

Skrevet

Fascinerende at noen gidder å finne frem en 10 år gammel tråd om koseklær + svare 😂

Anonymkode: b6be3...728

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Fascinerende at noen gidder å finne frem en 10 år gammel tråd om koseklær + svare 😂

Anonymkode: b6be3...728

Hvorfor ikke?

Skrevet

Har tatt det et steg videre: som middelaldrende kjerring går jeg nå med koseklær ute i offentligheten også. Så utrolig deilig å slippe stramme jeans og klær som ikke er laget av elastisk materiale! 

Slipp magen fri😄

Anonymkode: a58d1...d22

Skrevet

Har minst mulig klær på når jeg er hjemme. Nå for eksempel ligger jeg splitter naken i sofaen og ser på tv. Ofte har jeg kun på meg en boxershorts/truse og en løs t-skjorte. Om vinteren går jeg ofte med joggebukse. Men liker best å være splitter naken. 

Anonymkode: ed25e...b71

Skrevet

Dersom det er varmt nok foretrekker jeg også å være uten klær. Det er bare deilig. Bor heldigvis slik til at jeg kan, jeg er ikke blotter.

Anonymkode: b265c...9eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 20.8.2024 den 23.01):

Har minst mulig klær på når jeg er hjemme. Nå for eksempel ligger jeg splitter naken i sofaen og ser på tv. Ofte har jeg kun på meg en boxershorts/truse og en løs t-skjorte. Om vinteren går jeg ofte med joggebukse. Men liker best å være splitter naken. 

Anonymkode: ed25e...b71

Anonym bruker skrev (På 21.8.2024 den 14.22):

Dersom det er varmt nok foretrekker jeg også å være uten klær. Det er bare deilig. Bor heldigvis slik til at jeg kan, jeg er ikke blotter.

Anonymkode: b265c...9eb

Trives best med klær hele tiden jeg, men forstår dere også🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...