Gå til innhold

Bruker dere "koseklær" hjemme? Eller går dere rundt i stramme Jeans o.l?

Anbefalte innlegg

• 10 år senere...

Fortsetter under...

Koseklær ja, men pene nok til at jeg kan gå ut i dem. Hjemme er det gjerne en lett kjole om sommeren, ullkjole om vinteren. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta av meg sokkene, jeg går alltid barbent hjemme.

Anonymkode: a420e...6ef

Har tatt det et steg videre: som middelaldrende kjerring går jeg nå med koseklær ute i offentligheten også. Så utrolig deilig å slippe stramme jeans og klær som ikke er laget av elastisk materiale! 

Slipp magen fri😄

Anonymkode: a58d1...d22

Annonse

Har minst mulig klær på når jeg er hjemme. Nå for eksempel ligger jeg splitter naken i sofaen og ser på tv. Ofte har jeg kun på meg en boxershorts/truse og en løs t-skjorte. Om vinteren går jeg ofte med joggebukse. Men liker best å være splitter naken. 

Anonymkode: ed25e...b71

Anonym bruker skrev (På 20.8.2024 den 23.01):

Har minst mulig klær på når jeg er hjemme. Nå for eksempel ligger jeg splitter naken i sofaen og ser på tv. Ofte har jeg kun på meg en boxershorts/truse og en løs t-skjorte. Om vinteren går jeg ofte med joggebukse. Men liker best å være splitter naken. 

Anonymkode: ed25e...b71

Anonym bruker skrev (På 21.8.2024 den 14.22):

Dersom det er varmt nok foretrekker jeg også å være uten klær. Det er bare deilig. Bor heldigvis slik til at jeg kan, jeg er ikke blotter.

Anonymkode: b265c...9eb

Trives best med klær hele tiden jeg, men forstår dere også🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...