Gå til innhold

Bruker dere "koseklær" hjemme? Eller går dere rundt i stramme Jeans o.l?

Anbefalte innlegg

Lurer på om dere pleier å skifte til "koseklær" når dere er hjemme, eller om dere går rundt med stramme jeans fra tidligere på dagen? 

Eksempel: Om dere skifter til "koseklær" etter en lang dag på jobb o.l? 

Takk for svar!  :)

Anonymous poster hash: d4e8f...87c

Fortsetter under...

Annonse

åja :P Når jeg kommer hjem etter å ha gått i jeans eller noe annet trangt å litt ubehagelig plagg i flere timer så kommer det fort av og blir byttet ut med en stooor genser og tights/joggebukse. Så utrolig godt :D Akkurat nå sitter jeg i en stor genser og tights, godt ja :D

Bruker jeans med stretch jeg, overhodet ikke ubehagelige og brukes fra jeg står opp til jeg legger meg.

Eneste gangen jeg bruker koseklær er om jeg tar en dusj et par timer før jeg skal legge meg, da drar jeg på meg tights og en diger t-skjorte eller genser.

Anonymous poster hash: 2de3e...579

Mja, som regel foretrekker jeg å gå i ok jeans uansett, men har noen ok utseende, sorte joggebukser i et finere stoff som det hender jeg hiver på meg de dagene vi ikke skal noenting spesielt. 

Dassete klær liker jeg ikke uansett, så du ser aldri meg i utvaska grå joggebukser som er to nr for store og hullete t-skjorter.

Jeg skifter alltid. Å sløve på sofaen i stramme jeans og bh (grøss) orker jeg bare ikke!

Jeg liker også å ta på meg rene klær når jeg kommer hjem, jeans og klær som har vært brukt feks på toget er "skitne" og må tas av  :lol:

Pleier ikke å skifte nei, men nå som jeg er gravid går jeg gjerne med gravidjeans ute blant folk, og kaster av meg den når barna er i seng og jeg skal synke ned i sofaen for å slappe av ;) Om jeg dusjer på ettermiddag/kveld så er det sjelden jeg gidde å ta meg jeans om jeg ikke skal noe sted. 

Joggebukse/tights trenger ikke være slaskete, hullete og utvasket akkurat ;)

Anonymous poster hash: 23e93...383

Annonse

Ligger på sofaen i treningsbukse, sportsbh og en gyslig genser så kanskje... (har "brukt" det i dag og ikke byttet annet enn laggenseren)

Det kommer ann på hva jeg skal for dagen! Pleier sjeldent å gå ut i treningstøy hvis jeg ikke skal trene og skifter ikke om hvis ikke buksa er sykt ubehagelig. Nå er jeg på treninger ganske ofte så jeg ender stort sett opp i treningsbukse på kvelden uansett.

Anonymous poster hash: 549a5...776

Kommer an på. Går ganske pent kledd på jobb, og stort sett forblir tøyet på etter at jeg kommer hjem frem til jeg skifter for å dra på trening rundt ungenes leggetid.

Nå har jeg vært hjemme i mammapermisjon i noen mnd, så hverdagsantrekket har vært joggebukser med slev på og hettegensere med leverpostei og prim på.

Så for meg blir det omvendt, - koseklær er finklær som jeg bruker når jeg skal noe som ikke innebærer barn.

Jeg er kjapp med å bytte klær når jeg kommer hjem. Spesielt nå når jeg har blitt så tykk at utvalget av koseklær er over dobbelt så stort som de litt mer fine klærne :P

Når jeg har mer utvalg i finere klær og jeans er de oftere på hjemme også. Men ikke om jeg skal være hjemme hele dagen. Da er det joggebukse når jeg står opp.

"Koseklær" med en gang jeg er hjemme, men for meg innebærer det maxikjoler, og eventuelt strikkasokker.

Bruker forøvrig aldri jeans, men har alltid strømpebukser/tights og ting som strammer som jeg vil ha av hjemme..

Endret av Jallow B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...