blid frøken :) Skrevet 19. oktober 2013 #1 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg skal begynne på jobb og Melketankene er nesten tomme. Jeg vil derfor begynne med mme til min gutt på 11 mnd. Problemet er at han absolutt ikke vil ha. Har prøvd de fleste merker. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Del Skrevet 19. oktober 2013 Gi vanlig melk og kun fast føde. Han kan få alt av vitaminer og mineraler gjennom vanlig mat nå. Anonymous poster hash: a239a...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blid frøken :) Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 19. oktober 2013 Helsesøster var veldig klar på at han ikke måtte få kumelk før han er året. Han har tidligere hatt veldig følsom mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 19. oktober 2013 #4 Del Skrevet 19. oktober 2013 Min gutt har heller aldri likt mme, inntil jeg gav ham den kald. Kjøpte NAN junior melk (fra 10 mnd) som jeg serverte kald fra kjøleskapet.... det gikk ned på høykant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blid frøken :) Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 19. oktober 2013 Den må jeg prøve. Har prøvd andre kalde, men ikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå