Gå til innhold

hvilke farger er fint til gule vegger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gule vegger er ikke mitt førstevalg, men nå er de nå det. Hvilke farger bør jeg ha på interiøret for å få det finest? Det er kjøkken og bad som har disse lekre veggene, så det er jo ikke så allverdens som skal inn der, men noe blir det jo...

Skrevet

Hvitt, tenker det er nøytralt og vil ikke fremheve det gule mer en nødvendig. Om du vil forsterke det gule, velger du komplimentær fargen lilla.

Skrevet

Det er ikke så mye som passer med gult.. Ville gått for hvite møbler

Skrevet

takk, da vet jeg hvilken farge jeg skal ligge unna :P Jeg synes ikke gult er så fint på vegger. Stua er grønn, en dus grønnfarge. Har du tips til den også?

Skrevet

Grått er pent til dus grønn.Evt grå/brun kald farge. Bruk gjerne hvitt i lister, vinduer. Lykke til med fargevalg:)

Skrevet

tusen takk :) Det finnes ikke grenser for hva man kan bruke dibbere til  :wub:

Skrevet

Hehe! Akkurat farger er en del av jobben min.... Men smak er jo så forskjellig! Lykke til!

Skrevet

Min datter ville ha gule vegger ( knall) på soverommet, jeg har innredet med hvitt men jeg får ikke fargene til å passe, det kræsjer i mine øyne, men jeg kjøpte noe tekstiler i blått og da likte både datter og jeg det, selvfølgelig med fare for at de ser svensk ut.

Anonymous poster hash: 74525...447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...