Gå til innhold

Flere med barn som har feber og vondt i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-åringen begynte med feber og vondt i magen i går. Feberen var på nesten 40. Klaget mye over vondt i magen. Trodde det var noe spygreier på tur, men det har ikke blitt noe. Formen var bedre fra morgenen av og har vært ganske grei i dag, selv om hun har hatt litt feber. Ikke vondt i magen. 

For en time siden steg feberen og hun begynte å klage veldig på vondt i magen og gjør det enda. Har tydelig vondt.

Hva kan dette være?

Anonymous poster hash: ba786...de8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ei slik runde for to veker sida med lisja på 18 mnd. Legen konkluderte med magevirus og påfølgande takvise luftsmerter.

Om barnet har smerter og feber ville eg ringt lege. Spesielt når barnet berre er 2 år og ikkje kan beskrive smertene eller informere deg om forverring.

Skrevet

Hadde ei slik runde for to veker sida med lisja på 18 mnd. Legen konkluderte med magevirus og påfølgande takvise luftsmerter.

Om barnet har smerter og feber ville eg ringt lege. Spesielt når barnet berre er 2 år og ikkje kan beskrive smertene eller informere deg om forverring.

Hadde hun oppkast/diaré? 

Ringte legevakta nå, og hun skulle få en lege til å ringe meg. Hun har lagt seg nå, for hun var så trøtt.

Ringte legev

Ringte legev

Skrevet

Hverken oppkast eller diaré.

Bra du får snakke med lege. Heller ein gong for mykje..

Håpar det er noko "bagatellmessig" :)

Skrevet

Hverken oppkast eller diaré.

Bra du får snakke med lege. Heller ein gong for mykje..

Håpar det er noko "bagatellmessig" :)

Ok. Håper det er noe slikt her også. Det rumler veldig i magen hennes da. Men, hun har klaget litt på mmagen til og fra i et par uker nå også, når jeg tenker meg om.

Håper legen har et godt svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...