Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Del Skrevet 19. oktober 2013 Sønnen min er ganske nøyaktig 4 mnd. Han er en skikkelig godklump, og vi storkoser oss hver dag sammen Det eneste jeg sliter med, er at han skal ikke sove for enhver pris. Uansett når og hvor han legges, så MÅ han protestere. Noen ganger er det surv, andre ganger, de fleste gangene, er det skikkelig hyling. Han er mett, ren bleie, han har rapet, og har sjekket hos kiropraktor, og han er nå helt fin etter 5 behandlinger. Han kan ligge på babyteppe/vippestol/i armene. Null problem. Men når det er sovetid, så er det krig. Har prøvd vogn, vogge, seng osv. Valgte til slutt vogna, og den sover han i på dagtid hver dag. Jeg har ikke mulighet til å bysse han i søvn i armene da han veier 9 kg, og jeg er alenemor og ingen til å hjelpe meg. Noen som har noen gode tips? Det blir nesten sånn at man gruer seg til sovetid, for det blir en liten kamp hver gang Han er trøtt, for han gjesper og gnur seg i øynene når det nærmer seg soving. Håper jeg slipper å slite med dette i mange måneder til, for det begynner å bli veldig slitsomt Anonymous poster hash: d7609...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illi85 Skrevet 19. oktober 2013 #2 Del Skrevet 19. oktober 2013 Har du prøvd å legge han på siden? Hadde problemer med det samme med jenta mi, men nå har jeg begynt å legge henne på siden. Da sovner hun mye lettere! Støtter opp om henne med puter/ tepper slik at hun ikke kommer over på magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 20. oktober 2013 #3 Del Skrevet 20. oktober 2013 er han overtrøtt da? da kan de "bikke over" og bli litt hyper istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeekGirl81 Skrevet 20. oktober 2013 #4 Del Skrevet 20. oktober 2013 Det der med overtrøtt baby er noe jeg kan skrive under på ihvertfall. Bikker det over kan det timesvis å roe han. Skulle ikke tro at en liten kropp kunne være våken så lenge, men joda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Del Skrevet 20. oktober 2013 Han er ikke overtrøtt. Ser tegnene tydelig. Men kanskje hjalp det å skrive her, for etter det, både nattelegging, og 3 sovetider siden kl 7 i dag, har gått som en drøm. Akkurat som det er et skille når dem kommer til 4 mnd Håper virkelig det fortsetter sånn! Tusen takk for svar jenter Anonymous poster hash: d7609...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå