Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Har aldri vært lykkelig i mitt liv. Alt er dritt. Mishandlet bade fysisk, psykisk og seksuelt av far når jeg var liten. Mannen min har nylig forlatt meg fordi han takler bare ikke en psykisk syk kone. Økonomien er på vei ned. Føler at sønnen min fortjener bedre enn meg, som min familie mener. Æsj, hater sånne dager der jeg bare vil forsvinne! Anonymous poster hash: c4263...48b
Iiiiik Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Uff, hører ikke bra ut. Ikke lett å gi deg noen råd heller, men en klem kan du få! Har du noen rundt deg som du oppfatter at bryr seg? Kan du åpne deg litt og fortelle noe av det du skrev i innlegget her? Ensomheten, følelsen av at ingen bryr seg er ofte noe av det vanskeligste. Du trenger sikkert at noen støtter deg og trøster deg.
Jojo x3 Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Får du hjelp fra profesjonelle? Ja, sønnen din fortjener det beste og det er en mamma som fungerer. Men det kan du få hjelp med og til. Ta imot all hjelp du kan få om det så er innleggelse for en periode. Stå på, ikke gi deg! Kanskje dette kan hjelpe deg litt; http://www.klikk.no/foreldre/helse/article626664.ece?gclid=CNK_lpvvoroCFad6cAodpXIAUQ
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Føler veldig med deg. Har selv slitt med en del oppigjennom. Da jeg fikk barn gikk jeg til legen og fikk henvisning til en psykolog. Føltes veldig unaturlig, men tenkte at det ikke kunne skade i hvertfall. Har vært der i 2,5 år nå og føler en veldig forbedring. Alle våre tanker er preget av det som har skjedd med oss, og føler at jeg har fått hjelp til å tenke annerledes, tross i at ting ikke kan bli ugjort. Kanskje det kunne vært noe for deg å få en slim type hjelp? Anonymous poster hash: ed788...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå