A_K Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 7+3 idag, og jeg har virkelig INGEN energi! Sov til halv ti takket være snill samboer. Våknet kun fordi jeg var sulten. Og nå sloknet jeg jammen heeelt igjen i en time mens minsten sov. Har bare lyst å ligge under dyna og har ingen ork... Flere???
Lille_Sebastian :D Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Hell YES! Vært det i 1 uke nå, å jeg er bare 4-5 uker på vei. I dag våknet jeg med skikkelig vondt i hodet, som om noen hadde slått meg i bak hodet og nakken værket som værst.. Trøtt konstant nesten
A_K Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2013 Godt vi er flere. Har nesten ikke vært ute av huset siste uka jeg... Synes litt synd på sambo om dagen, men han slipper jammen unna mye og!!) det verste er at jeg nesten ikke har ork til å leke med 2-åringen, og der er det ikke akkurat mangel på energi.....
Hapi Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er trøtt jeg også! Det er omtrent eneste symptom jeg har (bortsett fra hodepine av og til). Men, jeg presser meg gjennom dagen, og er i koma før kl 22... :-/
A_K Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er på soveøkt 2 i dag... Dette er ille, håper det gir seg snart...!
Krumelur Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Veldig trøtt og sliten sjøl. Sju uker i dag. Ganske dårlig kombinasjon med å ha veldig mye å gjøre...
brulta92 Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Helt kake! Skulle bare ønske 1 åringen var liiiitt mer rolig. jøss, idag er jeg seint oppe. ZzzzzZzzzZzzzzZzzz
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Helt skutt...orker nesten ingenting og må hvile etter hver minste ting jeg har gjort. Svimmel, hodepine, neseblod og kvalm. Allerede på tirsdager er jeg så sliten som etter en full uke med overtidsjobbing. Håper det bedrer seg snart!
DaenerysStorm Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg er skutt, har vært sykemeldt i 3 uker nå fordi jeg får hodepine ut av en annen verden av å sitte for mye på pc! I tillegg de ukene har jeg hatt halsbetennelse, prøvd å kappe av meg fingeren og nå i dag våknet jeg med influensa... Hurra for å dra tilbake på jobb i morra
Aliniane Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Ekstremt trøtt her også, og en hodepine er som er helt grusom! Verken Paracet eller store mengder vann hjelper, eller søvn. Helt utslitt, sover så fort muligheten byr seg og får ikke gjort noe som helst. Er 11 uker på vei og har hatt det sånn i 5 uker nå! Håper på bedring veldig snart! Kvalmen har gitt seg da
CamillaT86 Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Veldig trøtt her også =) er 7+3 =) Og er ofte kvalm, spesielt når jeg er sulten.. Men ikke noe oppkast enda... =) ellers er det ømme bryster. Er det normalt at de svir litt/stikking når man har på seg BH?
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Samme her... Og slik har det vært siden 3+4 ca. Må sove minst 1-2 blunder om dagen. Ikke så lett med to små :/ Men jobber heldigvis ikke veldig mye akkurat nå, så da kan jeg velge litt selv å ta den søvnen jeg trenger. Sukk.. Er konstant sliten og trøtt, føler jeg har null energi og ork, henger knapt med venner lengre, og sovner stortsett kl 22:30 hver kveld og får sove til 08 om morgen når mannen drar på jobb. Så leverer jeg ungene i Bhg til halv ti, og så sover jeg gjerne en dupp på formiddagen og en rundt barnetv når dem ser på det. Jadda :/ Mannen har ikke mye forståelse heller, og jeg skjønner jo at han må gjøre mye -men jeg prøver å gjøre det jeg klarer, avogtil mer til. Med konstant dårlig samvittighet :/ Mannen mener jeg ikke burde vært gravid med nr 3 når det er slik og vår minste bare er halvannet år, men det er jo bare en kort periode i livet og på sikt vil jeg jo forhåpentligvis tilføre et søsken til "flokken" vår. Er bare glad jeg ikke er konstant kvalm og med oppkast når det i tillegg er slik som dette.. Helt skutt hver eneste dag. Men håper og tror det gir seg litt mer i 2.trimester
carma78 Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 Samme her og har en liten en på litt over året...heldigvis er pappaen veldig forståelsesfull og lar meg sove så mye jeg vil
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 20. oktober 2013 #14 Skrevet 20. oktober 2013 Er 4+1 bare men trøtt hele tiden. Fikk heldigvis en liten times dupp idag mens småen og pappaen lagde middag. Det var helt himmelsk deilig. Takk og lov for at jeg er sykemeldt akkurat nå, ellers hadde jeg aldri klart å fungere på jobb
junior&vesl@ Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 Sååå veldig trøtt...hele tiden! Kan slokne midt i en samtale, hvis jeg ligger på sofaen vel og merke. Men kan ikke klage, er bare glad jeg enda har sluppet unna den værste kvalmen. 5+4 idag <3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #16 Skrevet 3. november 2013 Er 5 uker i morgen. Sovner på sofaen eller går å legger meg kl 6-7! Da er jeg helt ferdig. Gjesper sikkert 100 ganger i løpet av dagen også. På jobb har de begynt å kommentere at jeg må være VELDIG trøtt. Jeg sier det ble sent. Hadde jeg sagt jeg la meg kl 7 hadde de lurt Anonymous poster hash: ea3c7...28a
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. november 2013 #17 Skrevet 3. november 2013 Ja! Vært sykemeldt i 1,5 uke nå og slappet av så mye som det er mulig med en aktiv 6 åring og det har gjort godt. Begynner å jobbe igjen imrg. Uke 5-8 var jeg helt slått ut, trøtt og tiltaksløs. Ble utrolig kvalm når jeg var sliten og orket knapt å snakke etter jobb. Tror det skal gå litt bedre framover nå, begynner på uke 11 imrg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå