Gå til innhold

Ville bare dere skulle vite hvor heldige dere er :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 flotte barn, men ingen mann å dele livet med. Ingen bestevenn som er der for meg i tykt og tynt...

Ingen som varter meg opp, gir meg gaver eller tar vare på meg når jeg er sliten eller syk.

Jeg har ingen mann som ser at jeg har det vondt og ikke behøver å gjøre noe annet enn å ta handa mi...

Ingen som sitter våken og venter på meg når jeg jobber sene kvelder.

Heller ikke noen som forteller meg at innsatsen med middagen var bra, eller at huset lukter så fint og rent..

Ikke eier jeg mitt eget hus eller har noen hage jeg kan plante og vanne fine blomster i.

Ingen sted jeg kan sette opp trampoline til mine barn.

Ingen stor spisestue hvor jeg kan invitere gjester til middag, ei heller så mange venner...

Jeg elsker barna mine over alt på denne jord, og de gir meg så mye glede i hverdagen ! jeg vet at det er flere der ute som sliter med å få barn, og som vil misunne meg for det jeg har !!

Bare ikke glem å sett pris på det du har også, for det er noen der ute som misunner deg veldig også !

God lørdag :)

Anonymous poster hash: bff78...f3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vel alle vårt.

Har selv 2 nydelige barn og ingen samboer lengre, men det er mye bedre å være singel enn å leve i et ulykkelig forhold som jeg var i...

De har samvær med far da, og det er det viktigste.

En dag vil jeg finne mr right...har good tid:) Nyter å være alene, men savner jo en armkrok selvfølgelig.

Sex får jeg av en herlig elsker, hus har jeg og er egentlig ganske fornøyd.  :)

Anonymous poster hash: db439...b71
Skrevet

Jeghar heller ingen som ser meg, som varter meg opp, gjør ting for meg eller deler husarbeid med.

Men jeg er heldig. Har to barn og en mann jeg deler utgiftene med.

Anonymous poster hash: e7dbd...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...