Gå til innhold

Hvor høyt ligger livmoren hos dere som er rundt 23-24 uker på vei? :)

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Lå imårrest å kjente etter livmoren min.. Syns den ligger maaange cm over navlen. Det er vel derfor jeg kjenner babyen overalt nu.. :) Det er over 1 mnd siden jeg var hos jordmor sist, har time igjen om 9 dager, så jeg vet ikke om den er "over normalen". Håper bare at babyen ikke blir kjempestor.. ;) Er 23+5 idag :) Koser meg masse, men sliter med ligamentsmerter som e der nesten hele tiden!! Kjenner de om natta også når jeg skal snu meg i senga eller når jeg strekker meg..  Og bekkenløsninga har jeg begynt å kjenne i uke 16 allerede.. Hvordan går det med dere?

Ha en fin lørdag dere! :)

Fortsetter under...

Tror min ligger på høyde med navlen ca og jeg er 22+6 :-) så da ligger du nok innafor normalen siden du har kommet litt lenger. Har bare fått målt en gang jeg da, for maaange uker siden og da lå jeg litt under den røde streken. Så tenker at du helt sikkert er innafor det som er normalt :)

Jeg har målt 1 gang hos JM, da lå livmoren litt over "normal" streken.. :)Hun mente da at det kommer litt av hvordan bekkenet våres e.. :) Men ble idag litt overrasket over hvor høyt den virkelig ligger nå, i uke 23 :)

Annonse

• 2 uker senere...

Toppen av livmor lå hos meg fleire cm over navelen i uke 16 :s men har ikke stor bababy så vidt di kunne se på ul par uke etter det. Er nå i uke 28 og toppen av livmor er like under spissen på brystbenet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...