Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #26 Skrevet 19. oktober 2013 25, blir 26 i juni :-p Og et lite ps. ang livserfaring: Det går virkelig ikke på alder, når folk snakker med meg uten å vite alder, så baserer de alder på livserfaringen de får fra meg, og de tror jeg er rundt 30, enda de synes det er merkelig, fordi utseendemessig kan jeg variere fra 16-32 år, alt etter hvordan jeg kler meg, sminker meg og har håret Jeg har stor livserfaring, tross alderen min.. Det er greit nok det. Har ingen problemer med å tro det. MEN det er likevel forskjell på å tro at du er 5 år eldre enn du er, og forskjellen på en 20-åring og en snart 40-åring i livserfaring. Uansett hvordan du snur og vender på det. Anonymous poster hash: 0562b...e3d Nå deler ikke jeg all min livserfaring med gud og hverman, men uansett hvordan du ser på det, så vet du ikke hvor mye livserfaring den du snakker med/skriver med har. Du vet aldri om den 18 åringen du sitter med, har mer livserfaing enn 40 åringen i nabolaget, alt kommer an på oppvekst og hvordan livet utformer seg ellers, ei jeg kjenner som er 19 år nå, hadde større livserfaring enn de fleste jeg kjente som var over 20-30 år, nettopp pga oppveksten sin..Ok. Det skal du få lov å mene. Jeg mener fremdeles at det generelt er stor forskjell på folk hvor det er 20 års alderssprik. Jeg har for øvrig aldri sagt at det ikke finnes unntak som bekrefter regelen. Jeg har unge venner i omgangskretsen og i storfamilien som er mer moden enn min egen mor. Det var heller ikke poenger mitt. Poenget mitt var at i tråder her inne på anonymforum, så merkes det godt at det er mange unge folk med perspektiver på ting som gjør at jeg godt merker at jeg er i øvre sjikt livserfaringsmessig. Anonymous poster hash: 0562b...e3d men når du ikke vet alderen på de som skriver, hvordan vet du om personen er 20 eller 40? Jeg refererer til svarene i denne tråden... Anonymous poster hash: 0562b...e3d For det gjør saken bedre, at du mener denne alene? Her svarer folk bare alder.. Gir opp jeg... Ja, det er greit. Du kverulerer med meg, og har bestemt deg for at jeg tar feil uansett. Hvis du hadde giddet ville du utmerket forstått hva jeg mener. Jeg trenger ikke argumentere mer for mitt syn. Du har jo også bestemt deg for at jeg utelukkende synes dette er en negativ ting. Det synes jeg ikke, for ordens skyld. Anonymous poster hash: 0562b...e3d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. oktober 2013 #27 Skrevet 19. oktober 2013 25, blir 26 i juni :-p Og et lite ps. ang livserfaring: Det går virkelig ikke på alder, når folk snakker med meg uten å vite alder, så baserer de alder på livserfaringen de får fra meg, og de tror jeg er rundt 30, enda de synes det er merkelig, fordi utseendemessig kan jeg variere fra 16-32 år, alt etter hvordan jeg kler meg, sminker meg og har håret Jeg har stor livserfaring, tross alderen min.. Det er greit nok det. Har ingen problemer med å tro det. MEN det er likevel forskjell på å tro at du er 5 år eldre enn du er, og forskjellen på en 20-åring og en snart 40-åring i livserfaring. Uansett hvordan du snur og vender på det. Anonymous poster hash: 0562b...e3d Nå deler ikke jeg all min livserfaring med gud og hverman, men uansett hvordan du ser på det, så vet du ikke hvor mye livserfaring den du snakker med/skriver med har. Du vet aldri om den 18 åringen du sitter med, har mer livserfaing enn 40 åringen i nabolaget, alt kommer an på oppvekst og hvordan livet utformer seg ellers, ei jeg kjenner som er 19 år nå, hadde større livserfaring enn de fleste jeg kjente som var over 20-30 år, nettopp pga oppveksten sin..Ok. Det skal du få lov å mene. Jeg mener fremdeles at det generelt er stor forskjell på folk hvor det er 20 års alderssprik. Jeg har for øvrig aldri sagt at det ikke finnes unntak som bekrefter regelen. Jeg har unge venner i omgangskretsen og i storfamilien som er mer moden enn min egen mor. Det var heller ikke poenger mitt. Poenget mitt var at i tråder her inne på anonymforum, så merkes det godt at det er mange unge folk med perspektiver på ting som gjør at jeg godt merker at jeg er i øvre sjikt livserfaringsmessig. Anonymous poster hash: 0562b...e3d men når du ikke vet alderen på de som skriver, hvordan vet du om personen er 20 eller 40? Jeg refererer til svarene i denne tråden... Anonymous poster hash: 0562b...e3d For det gjør saken bedre, at du mener denne alene? Her svarer folk bare alder.. Gir opp jeg... Ja, det er greit. Du kverulerer med meg, og har bestemt deg for at jeg tar feil uansett. Hvis du hadde giddet ville du utmerket forstått hva jeg mener. Jeg trenger ikke argumentere mer for mitt syn. Du har jo også bestemt deg for at jeg utelukkende synes dette er en negativ ting. Det synes jeg ikke, for ordens skyld. Anonymous poster hash: 0562b...e3d Det handler om måten man skriver det på, siden vi ikke fører kroppsspråk eller ord lag her, så må man skrive så man gjør seg forstått, og det gjorde du ikke i første innlegget ditt.. Er det jeg legger meg opp i her, i første innlegget virker du bastant på at "sånn er det".
soleia Skrevet 19. oktober 2013 #28 Skrevet 19. oktober 2013 er 41, og merkar og at andre her er halvparten så gamle, utan at det er noko gale med det
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #30 Skrevet 19. oktober 2013 23 Anonymous poster hash: 1f226...7c9
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #31 Skrevet 19. oktober 2013 41 år Anonymous poster hash: 63f46...de1
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #35 Skrevet 19. oktober 2013 Blir 45 om noen mnd Anonymous poster hash: 36c7e...c74
wilmus Skrevet 19. oktober 2013 #37 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg fylte 30 i juli...Ajajaaj...Kjenner fortsatt på panikken
Countess Skrevet 19. oktober 2013 #39 Skrevet 19. oktober 2013 Fyller 29 i desember men siden mange er inne på det.. Klart vet man at det finnes folk her inne både på 20 og 40 år, menn og kvinner. Noen svarer som barn, andre svarer som om de har erfaringer nok til å rekke en livstid. Men hvordan vet dere hvor gamle de som svarer er? Selv om man nå får bekreftet store aldersforskjeller, så aner jeg fortsatt ikke hvor gamle de er de som svarer meg. Noen ganger kan man tenke seg til, oftest tar jeg nok kraftig feil...og godt er det
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #41 Skrevet 19. oktober 2013 20! Anonymous poster hash: f1014...2e9
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #42 Skrevet 19. oktober 2013 40 De fleste her inne er voksne og reflekterte kvinner. Noen er det ikke. Det er sånn man kan forvente det. Jeg tror ikke det går så mye på alderen, men mer på personligheten til den enkelte. Man kan være en voksen og reflektert 19 åring, og en umoden og " ikke fullt så oppegående" 40 åring. Så alderen spiller ikke den store rollen vil jeg tro. Anonymous poster hash: 3ee0d...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå