Gå til innhold

Hva kler dere på barnet nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Her er det + 3 i dag og jeg kledde på ungen :

Ulltøy innerst

Fleece sett over det

Reima dressen

Lue

Votter

Ulltøfler som er gode og varme

Er dette akkurat passe,eller for lite eller mye? takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frisk bris
Skrevet

Alder på barnet og hvilken aktivitet?

Skrevet

Reima vinterdress? Om det er ull, fleece og vinterdress så høres det mye om, om det ikke blåser juling der du bor.

Her har vi -10 og kler på ungen ullundertøy, fleece og vinterdressen. Det holder fint i 10 minusgrader.

Anonymous poster hash: d2563...137
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

8mnd og ligger rolig i vogna. Oki takk for svar, han var iskald herom dagen og da hadde bare reima dressen og samme grader,så derfor tok jeg på han mer, hadde selvsagt lue,votter og tøfler da også ;)

Skrevet

Jeg stusset mest over tøflene?

Hun har sikkert et barn som ikke kan gå og som sitter i vogn

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Jeg stusset mest over tøflene?

vet ikke hva jeg skal kalle de jeg, men er varme og er ull,så vet ikke hva de skal kalles jeg :)

Skrevet

8mnd og ligger rolig i vogna. Oki takk for svar, han var iskald herom dagen og da hadde bare reima dressen og samme grader,så derfor tok jeg på han mer, hadde selvsagt lue,votter og tøfler da også ;)

Unger er ulike og om du opplever at barnet ditt blir kald så gjør du som du gjør, kle på barnet mer klær. Er bare å sjekke jevnlig om barnet blir varm eller klam, eller kald.

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Takk for svar,det skal jeg gjøre

Skrevet

Her er det -3 og min på 1,5 har (ute) strømpebukse, bukse, sokker, body, strikket genser, jakke, lue, votter og vinter sko. Nå løper jo han rundt og sitter aldri stille så han blir fort for varm.

Anonymous poster hash: acba0...c42
Skrevet

2 varmegrader. Vanlige klær(joggebukse, trøye, sokker, genser) og ullbukse, ullgenser, vintersko, lue og votter. 3 år gammel og i full vigør. Tar på dress utenpå ved behov.

Anonymous poster hash: 2d287...df4
Skrevet

Greit og vite hvordan man bør kle når man blir eldre og :)

Anonymous poster hash: ac526...e11
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

hmm skulle ikke være anonym da :)

Skrevet

Regner med at du har pose hvis barnet sitter i vogn. Hvis ikke skjønner jeg at barnet blir kaldt. Pose er et must.

Anonymous poster hash: 0e0ee...134

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Han sover, han er ikke ute på tur altså.

Skrevet

i posen i ca samme grader har vi bare tynt ulltøy innerst, og lue, votter tjukke sokker, og en ullgenser eller fleece genser fordi hun stikker overkroppen på utsiden.

Skrevet

Mi på 18 mnd ligg ute i ei trille no, med ullundertøy, bukse og strikkajakke, høstdress og eit fleecepledd, lue og strikkavottar.

Skrevet

Kommer vel litt an på posen. ;) Jeg ville brukt fleecebukse og vinterjakke utenpå ullundertøyet. Men vi har ikke tatt voksiposen i bruk enda.

Anonymous poster hash: 7eb76...250
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Takk for svar begge 2. vi har voksi pose,men har ikke begynt og bruke den enda, han med lam underst, dyne og pledd

Skrevet

2+ grader

Superundertøy

Myk dongribukse eller joggebukse

skjorte eller genser

Reima vinterdress

Votter & lue

Han er 7 år

Alternativt:

Superundertøy 

Fleece tøy

Parkdress/regntøy

Votter & lue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...