Gå til innhold

Trenger hjelp jenter!

Anbefalte innlegg

Satte på film til barna mens jeg skulle lage frokost. Så langt kom jeg ikke da det skjøt til en smerte på høyre side både på rygg og mage. Klarte ikke rette ut kroppen og måtte rett i senga. Her har jeg liggi nå en time med kramper og murringer i hele mage partiet. Stråler og ut i høyre hofte. Klarer ikke bevege meg og må ringe noen som kan ta ungene da mannen er bortreist med jobb.

Legevakta her jeg bor er veldig lite seriøse.. Det gjør så vondt at tårene triller og jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144089738-trenger-hjelp-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkt på det samme da mannen har kjent noe innenfor bare noen cm inn.. Er mitt 3 svangerskap og sist kjente han noe langt oppe mot slutten av svangerskapet. Sjal til jm på mandag så tar det opp da.

Er litt bedre nå, klarer bevege meg men er vondt og jeg går som en 90 åring. Så hvis det ikke er bedre i løpet av kvelden/imorgen ringer jeg.

Håper virkelig ikke det er noe:(

Hvordab stråler det? Mtp på prolaps er det røde flagg (rett til legevakta) hvis du mister blærekontroll og anal. Om du mister førighet i benet. Stråler det mer fremside er ddet mest sannsynlig fra bekken. Prolaps nedre nivåer i rygg gir utstråling bakside sete, bakside/utsidelår og hos noen utside legg og ytre del fot. Kun til setet kan også være bekkenløsning. Men bit deg i røde flagg. Da er det rett inn!

Annonse

Strålingen er nok bekkenet ja for kjenner det utenom magesmertene og ut i hoftene. Lurer på om det er uvi. Men var hos legen på onsdag og tok da urinprøve. Hadde bare +1 og han sa ikke noe på det annet enn at de sendte den til dyrking. Ikke hørt noe.

Var hos jm i dag og tok det opp. Ho sa bare at siden sette er tredje svangerskap kan ting være slappere og at jeg bærer lavere. Ho anbefalte knipeøvelser bare.

Må innrømme at set er veldig kjipt å få dette når sex lysten endelig er tilbake, så gjør det vondt! Huff. Ringer legen i morgen for å få svar på prøvene:)

Får se litt hvordan det går de nærmeste dagene, men er det tegn til bekkenløsning er det lurt å få hjelp med det slik at du kan forhindre at det blir veldig mye værre utover (når vekten også blir mer). Jeg ville tatt kontakt med fysioterapeut jeg, og fått tips til hva du kan gjøre. Mye man kan gjøre med noen egenøvelser hjemme på gulvet også :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...