Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg sterliserte meg i juni i år, har hatt mye vondt i mage, mye diare, blødd litt ( ikke så mye som jeg gjør ved mensen ) Mensen har blitt borte,noe jeg forsto den ikke skulle, en del kvalm.lite sexlyst,så angret egentlig en del, visste ikke at det skulle få slike plager ;(. Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 4e7c4...bb3
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 men ikke feber Anonymous poster hash: 4e7c4...bb3
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Opp Anonymous poster hash: 4e7c4...bb3
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg gjorde det 19 august i år. Hadde en del vondt i maven til å begynne med og litt løs i maven, men det har gått over. Er akkurat begynt på min andre mensen etter inngrepet og de er ILLE. Leste at de tre første ville være veldig kraftige og at det etter dette skulle stabilisere selv. Ellers er jeg glad jeg har gjort det. Kanskje du burde spørre legen din om det. Du kan nok sikkert også ringe sykehuset og snakke med de. Anonymous poster hash: 8ac8e...650
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Høres helt merkelig ut synes jeg... Jeg er også sterilisert og har overhodet ikke merket noe til det, mensen kommer hver 28. dag som den alltid har gjort, ingen smerter eller ubehag av noe slag. Skjønner ikke hvorfor du skal ha diare pga en sterilisering, de skal jo ikke røre tarmen din, bare svi over egglederne. Eggstokkene skal de jo heller ikke røre så hormonene skal fungere som vanlig, kroppen skal slippe et egg som vanlig og mensen skal komme som vanlig. Eneste forandringen er jo at egget ikke har noen vei (eggleder) ned til livmoren lenger så det er ikke mulig å bli gravid. Om jeg var deg ville jeg tenkt at noe var galt, noe helt annet altså, som ikke har noe med steriliseringen å gjøre.. Jeg ville bestilt time hos gynekologen for en sjekk, han kan ta innvendig ultralyd og se hvordan eggstokker, eggledere og livmor ser ut for deg, og evt se avvik. Det kan jo skje komplikasjoner som arrvev, sammenvokninger o.l. så jeg ville fått sjekket opp det og om det evt er noe helt annet galt (hormonforstyrrelser, cyster eller hva det nå kunne være. Jeg har ihvertfall aldri merket noe til min sterilisering. Anonymous poster hash: 51096...c76
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Takk for svar begge 2. Nei kan godt være noe annet,men det begynte etter jeg var sterlisert og har aldri vert slik før. har ikke hatt mensen siden begynnelsen av juni. vil ikke ringe legen,vil kke virke over hysterisk, de sa jeg skulle ta kontakt hvis jeg hadde feber. Anonymous poster hash: 4e7c4...bb3
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Du har sjekket at du ikke er gravid...? Ikke alle steriliseringer er vellykket, og symptomene dine stemmer godt med graviditet. Anonymous poster hash: 7f716...c67
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Du har sjekket at du ikke er gravid...? Ikke alle steriliseringer er vellykket, og symptomene dine stemmer godt med graviditet. Anonymous poster hash: 7f716...c67 Min mamma ble gravid etter sterilisering, eggene laget seg en ny vei ned til livmoren, men det var 7-8 år etter at hun ble sterilisert da..... Kanskje du må teste deg HI. Anonymous poster hash: 51096...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå