ms.Pond Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Nåja, vi har kommet dit på året at det heller ser ut som lørdags natt. Og det frister forferdelig lite å stå opp halv sju for å gjøre seg klar til jobb når det ser ut som om klokka er halv fire ute. Heldgivis står bilen i garasjen, så jeg slipper å koste snø og skrape ruter. Og heldigvis er det varme på ovnen fra i går, så det er godt og varmt i huset. Og jeg har en god kopp kaffe som jeg skal nyyyte før jeg går ut i gufseværet. God lørdag, damer! Måtte solen skinne på dere alle og gi dere en fantastisk høsthelg
*Teoline* Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Goood morgen Å sove til halv 7 hørtes deilig ut. Her er det morgen sånn rundt 5-6 tiden. En morgenfugl på 1 år lar seg dårlig kombinere med et komatøs b-menneske heldigvis er det bare EN dag til min bedre halvdel kommer hjem fra 3 lange uker borte og tar seg av første skiftet Men jeg slipper å gå ut før solen har stått opp, jeg har fyr i ovnen og en veldig, veldig glad tulle her, så egentlig så klager jeg ikke Ønsker deg og andre med-dibbere en strålende lørdag
frk Nilsen Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 God lørdag Her er det havregrøtfrokost til barnetv før vi skal avgårde på svømming og bytur. Ungene våknet rundt 07.30 og styrte rundt på egen hånd før jeg kom meg opp en halvtime senere. Rekker akkurat en kaffe før vi må dra
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Mornings! Her har fireåringen hosta hele natta (igjen), og når klokka hadde passert 7 var det intet håp om videre søvn hverken på den ene eller den andre (utenom mannen da, som sover gjennom 3. verdenskrig). Så vi gikk i dusjen for å våkne og varme oss, og nå sitter vi her og koser oss med kakao. Hu mor har lurt i seg litt sjokoladekake til frokost også- måtte jo snike det til meg, man kan jo ikke servere ungene sånt.. Idag blir det nok en passelig intetsigende dag, tør ikke gjøre for mye med vesla som har slitt med hoste og feber itl og fra i flere dager, i tillegg er jeg jo ikke akkurat i toppform selv. Men en tur til butikken og så opp til mormor og morfar for litt "feiring" med is og jordbær skal vi nok få til Fortsatt finfin dag til dere alle
Iiiiik Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 God lørdag! Jeg sov faktisk til 09.30 uten å ha hørt en lyd fra jeg la meg. I hvert fall ikke etter at jeg stappet proppene i ørene for å stenge snorkingen ute. Barna stod nok opp 07, mannen litt etter og fikk dem av gårde på svømming. Jeg stod opp, kjørte storesøsteren på trening og kom tilbake samtidig som de andre tre. Minstegutten og jeg dro på trening. Å være trener for en gjeng med 6-åringer er veldig morsomt Nå er den ene i bursdag, den andre hos en kompis og jeg koker chili con carne. Herlig høstdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå