Gå til innhold

Premature rier? når kom baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg lurer på om noen av dere har vært innlagt med premature rier som de fikk stoppet?

Jeg var innlagt i uke 29/30 me premature rier, de fikk stoppet dem, men jeg fikk lungemodningssprøyter tillfelle.

har du erfaring med dette? Lurer på når lillebaby kom til verden etter dine premature rier:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Premature rier og innleggelse i uke 33 - er nå i uke 39 og baby har ennå ikke kommet.. Tror de stoppa litt for godt jeg  :P

Skrevet

Premature rier som de ikke klarte å stoppe. Baby kom for en uke siden i uke 27. 6t etter at riene startet

Skrevet

Premature rier som de ikke klarte å stoppe. Baby kom for en uke siden i uke 27. 6t etter at riene startet

Oi, hvordan går det med dere? 

Skrevet

Det går etter forholdene veldig bra med oss:)

Fikk endelig holde lille knøttet i dag, 10 dager gammel :)

Så nå kan skuldrene senke seg litt

Skrevet

Premature rier i uke 35. Stoppet av seg selv. Siden jeg var passert uke 34 ville de ikke stoppe det. Hadde da utsletta livmorhals og noen cm åpning. Sykehuset sa jeg kom til å føde i løpet av noen dager. Jeg fødte i uke 42. Satt i gang....

Anonymous poster hash: 6f88f...a87
Skrevet

I mitt første svangerskap startet fødselen i uke 33, men de klarte å stoppe den men jeg var lagt inn i en uke der jeg kun fikk forlate sengen for å gå på do. Etter en uke der fikk jeg komme hjem å være moderat aktiv. Gutten min kom i uke 37.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...