Gå til innhold

flytting alenemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor og ønsker å flytte 12 timer bort fra her vi bor nå.. far har samvær annen hver helg og 1 besøksdag i uka.. får jeg flytte uten hans godkjennelse?

Anonymous poster hash: f198f...c15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har 6 ukers varslingsplikt og far kan gå til sak for å prøve å få hovedomsorgen. Før saken kommer opp kan retten gi midlertidig hovedomsorg til far, dersom retten vurderer at det er best, slik at dere ikke kan flytte før saken er behandlet i retten.

Dette trenger ikke så skje, men det kan skje dersom far ikke ønsker at barnet skal flytte langt bort.

Anonymous poster hash: 53e83...e94
Skrevet

Jeg er alenemor og ønsker å flytte 12 timer bort fra her vi bor nå.. far har samvær annen hver helg og 1 besøksdag i uka.. får jeg flytte uten hans godkjennelse?

Da håper jeg du har god nok grunn til å flytte så du den dagen gutten spør etter pappaen sin kan forklare hvorfor du valgte at de ikke skulle ha et forhold. Håper det bare er midletidig?

Anonymous poster hash: 6b4e1...eda

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, men dere bør nok inn til mekling og reforhandle samværsavtalen. For den vil nok ikke funke med 12 t reisetid...

Skrevet

Da håper jeg du har god nok grunn til å flytte så du den dagen gutten spør etter pappaen sin kan forklare hvorfor du valgte at de ikke skulle ha et forhold. Håper det bare er midletidig?

Anonymous poster hash: 6b4e1...eda

Åh hold tåta på deg! Du bryr deg slettes ikke om barnet. Du ønsker bare å tråkke på andre.

Anonymous poster hash: 3dc23...a92

Skrevet

Ja, du kan flytte.

Skrevet

Må så klart endre samværet ja. Og han kan bruke barnebidrag pengene på flybillett her så slipper han å måtte kjøre. Henter han gladelig på flyplassen og kjører han tilbake. Skal snakke med han om det tror jeg, at jeg vurderer og hva han tenker og føler om det. For alt jeg vet er det helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...