Gå til innhold

Er dere på listene over de "rikeste"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lokalavisen her har slike lister og der står min mann...., altså seriøst?! Kjenner jeg blir litt irritert over dette.

Anonymous poster hash: 3128b...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ingen fare med det. Havner ganske så langt ned på lista i den kommunen vi bor i.

Anonymous poster hash: 6245a...800
Skrevet

Jeg føler det innvandrere på folks privatliv og liker det ikke! :( Hi

Anonymous poster hash: e6293...d9f

Skrevet

I følge min barnløse ekskjæreste som sitter med 50 mill på kontoen så er det visst jeg som er den rikeste av oss to. Dette fordi jeg har 4 friske barn jeg har hatt mulighet til å gå hjemme med og få fulgt godt opp. Fordi jeg kan, når jeg blir gammel, samle barn og barnebarn til søndagsmiddag og vil alltid ha ubegrenset med kjærlighet rundt meg. Jeg eier så vidt nåla i veggen, men allikevel mener han det er jeg som er den rike av oss :)

Finnes det ikke en sånn liste, da? ;)

Anonymous poster hash: 41557...506

Skrevet

I følge min barnløse ekskjæreste som sitter med 50 mill på kontoen så er det visst jeg som er den rikeste av oss to. Dette fordi jeg har 4 friske barn jeg har hatt mulighet til å gå hjemme med og få fulgt godt opp. Fordi jeg kan, når jeg blir gammel, samle barn og barnebarn til søndagsmiddag og vil alltid ha ubegrenset med kjærlighet rundt meg. Jeg eier så vidt nåla i veggen, men allikevel mener han det er jeg som er den rike av oss :)

Finnes det ikke en sånn liste, da? ;)

Pass godt på han. Ikke for pengenes skyld, men fordi han tydelig har hjertet på rette plassen. :)

Anonymous poster hash: fa7e2...611

Skrevet

Finnes det ikke en sånn liste, da?Anonymous poster hash: 41557...506

Nei gjør ikke det! Vi har tre barn og jeg er hjemme med de... Far er også mye hjemme. Hadde det vært ei liste for dette ville jeg følt det like invaderende uansett, så hadde ikke hjulpet meg noen ting! Hi

Anonymous poster hash: e6293...d9f

Skrevet

Nei, langt ifra.

I avisen her ramser de opp de 50 med høyest inntekt, og han som ligger på femtiende plass hadde en inntekt på 2,1 mill i fjor, da rekker ikke mannen med sine 600.000,- opp gitt ;)

Anonymous poster hash: 598b4...9a1
Skrevet

Er på lista, men bor i en kommune der folk ikke tjener så veldig godt. Klatret inn på en plass med mine litt over 500 000,- :P

Står på lista over formue også, men det er ikke helt riktig. Det er hus og hytte + aksjeutbytte som står på meg, men som skal deles med mine søsken.

Anonymous poster hash: 64380...109
Skrevet

Nei, men min far står på topplistene over de med høyest inntekt i kommunen. Liker det ikke.

Anonymous poster hash: fb624...93b

Skrevet

langt der ifra :)

Anonymous poster hash: 85789...43a
Skrevet

Skulle nok tålt ulempa med stor inntekt/formue godt. Men den gong ei..

Skrevet

Det gjør jeg:-) Og jeg har fine barn♡♥ Rik på alt jeg♡♥

Anonymous poster hash: 3dab6...f99

Skrevet

Ja, er på topp på inntekt, formue og skatt i kommunen her!

Anonymous poster hash: b7254...201

Skrevet

Vet ikke... kan man sjekke det på nett?

Anonymous poster hash: d28e4...2f2
Skrevet

Nei, men naboen er :)

Anonymous poster hash: 06ff9...3e0

Skrevet

Heldig vis ikke!!! Lå noen titusen lapper under den som var nr 100 i kommunen ,ca 700.000,-, glad for at jeg ikke er på listen.

Anonymous poster hash: 91533...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...