Gå til innhold

Hva sier mannen til at dere skriver på dette forumet? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet manne i huset at dere skriver på dette forumet? Hva sier han til det? Har han lagt merke til at dere skriver her mer eller mindre ofte?  :)

Nysgjerrig!  :)

Anonymous poster hash: 99665...914
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sitat mannen : "har ikke gjort meg opp en stor tanke om akkurat det"...

Skrevet

Han er lege og ler seg skakk av mange utsagn her inne. Selvsagt det som gjelder medisinske ting, for mye av det som blir skrevet her er helt bak mål. Han har til og med skrevet ett par svar selv :-)

Anonymous poster hash: 4ebf5...039

Skrevet

Han vet det fordi jeg ler og blir oppgitt en del ;)

Han mener jeg trenger å være mer sosial til tider ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Min samboer tror forumene generelt handler om damer med sopp i skjeden som søker gode kjerringråd. Jeg prøver å si at det snakkes om andre ting også, men det bare ler han av....

Skrevet

Jeg har vært her i mange år så han vet at jeg er her ja. Men han har ingen spesiell formening om det.

Anonymous poster hash: a02b0...d5e
Skrevet

Han bryr seg sånn cirka midt i ryggen....

Men for første gang fikk jeg en reaksjon, når jeg i sjokk og vanntro forklarte han at det var et innlegg om en mann som ikke ville ha mer kontakt sitt 4,5 år gamle barn, etter å ha fått nytt barn med ny dame. Og at det satt et barn ute der et sted som var knust, fordi far ikke ville ha kontakt.

DA reagerte han. For det mente han ikke gikk an?! Og sa noe sånt som: FY faen, sånne folk skulle...ja..nei..fy faen..

Tror han valgte å sensurere seg selv der..

Uten om akkurat den saken, så bryr han seg aldri, selv om jeg ler og humrer en del av ting her inne. Dette er jo mitt se og hør liksom. Jeg er er for underholdningens skyld..

Anonymous poster hash: daa84...fac
Skrevet

Han sier ikke noe til at jeg er her. Han vet at jeg har alt for masse fritid og synes det er helt greit at jeg tilbringer tiden her. Om han akkurat synes det er veldig fornuftig bruk av tid?? Hmm.. Det gjør jo ikke jeg til tider en gang hehe :P

Han er jo borte mesteparten av tiden, er ikke så masse på når han først er hjemme :)

Skrevet

Han bryr seg ikke, eller litt siden han laget egen profil her engang. Han syns det sto så mye morsomt og teit her, så da klarte han ikke å dy seg....

Anonymous poster hash: 3b4fa...6ea

Skrevet

Han bryr seg lite om det :) Ofte jeg sitter å leser opp ting herfra, også ler vi godt av det sammen. Den tråden om ekle ting mannfolk gjør ble en skikkelig slager her hjemme. Mannen lo seg i hjel av blant annet han som åpnet opp rumpa for å vise dama rumpehullet- og i tillegg mente hun var prippen som ikke syns det var moro. Haha!

Anonymous poster hash: c8e02...540

Skrevet

Min samboer tror forumene generelt handler om damer med sopp i skjeden som søker gode kjerringråd. Jeg prøver å si at det snakkes om andre ting også, men det bare ler han av....

Herlig å ha deg tilbake Pashla :). Hvor har du holdt hus?

Gjest Antarctica
Skrevet

Hei, Frua!

Jo, jeg prøver å ha meg et liv her ute i den fysiske virkeligheten også ;)

(Er litt av og på hos Dibbedibb. Tar noen ukers vakanse innimellom)

Skrevet

Hei, Frua!

Jo, jeg prøver å ha meg et liv her ute i den fysiske virkeligheten også ;)

(Er litt av og på hos Dibbedibb. Tar noen ukers vakanse innimellom)

Høres klokt ut :)

Skrevet

Han blir oppgitt og syns dette forumet må være det mest idiotiske stedet å bruke tiden sin på. Så jeg henger på dinbaby skjul. Bortsett fra nå hvor han er på jobbreise i flere uker. Da kan jeg sitte her når det passer meg. 

Anonymous poster hash: 8e4d6...b09
Gjest Antarctica
Skrevet

Han bryr seg lite om det :) Ofte jeg sitter å leser opp ting herfra, også ler vi godt av det sammen. Den tråden om ekle ting mannfolk gjør ble en skikkelig slager her hjemme. Mannen lo seg i hjel av blant annet han som åpnet opp rumpa for å vise dama rumpehullet- og i tillegg mente hun var prippen som ikke syns det var moro. Haha!

Anonymous poster hash: c8e02...540

Kjenner at jeg har behov for en link her???!!!

Skrevet

Han overvåker meg her inne, så jeg skriver ikke lenger med nick :(

Anonymous poster hash: 760ec...b00

Skrevet

Det har da ikke han noe med

Anonymous poster hash: 9796d...c56
Skrevet

Han ser det ikke, for han er opptatt med sin egen telefon.

Anonymous poster hash: fa053...3b2

Skrevet

Hehe, mannen min er også lege og rister bare på hodet av alle utsagn som handler om medisinske tilfeller!

Anonymous poster hash: 1d9b0...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...