Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Tenkte på slike "kampanjer", reklamer osv, om at man kan hjelpe et barn for så, og så mye penger i mnd... Er det seriøst? Kommer pengene frem? Eller er det bare lureri? Erfaring? Anonymous poster hash: f999c...dd2
Edie Britt Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Pengene går ikke til barnet selv, men til landsbyen eller området barnet bor i. Så pengene skal jo komme barnet og hele området til gode. Man har fadderbarn for at det skal føles mer personlig bare.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Klart det ikke er lureri. Det er store, seriøse organisasjoner det er snakk om. Pengene går likevel ikke direkte til et barn, men til landsbyen. Det er jo langt mer rettferdig. :-) Anonymous poster hash: 89226...e11
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Hvis du velger f eks Røde Kors, Redd Barna, Norsk Folkehjelp eller SOS Barnebyer, vet du at de kommer barna til gode - men ikke eksakt hvilket barn.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har fadderbarn gjennom Plan. Hun heter Maria, er 9 år og bor i Honduras. Hun går på skolen, men skriver ikke så godt. Det er far hennes som skriver brevene. Han takker for skolesekker, fotballer, brønn etc. som de har fått. Jeg har også fått masse bilder Jeg kan sende gaver til henne, men de må ikke veie så mye. Pengene jeg gir går til alle barna i landsbyen. Jeg har hatt fadderbarn gjennom Plan i over 10 år og det har aldri vært noe tull. Anonymous poster hash: eed55...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå