Gå til innhold

Hvorfor har dere barn rundt omkring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke frekt ment, men hva er grunnen til at dere har barn med flere forskjellige menn/kvinner? Ung alder, utroskap, løgn, o.l? 

Anonymous poster hash: e29ce...b52
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Du kan vel ikke vente seriøse svar når du stiller spørsmålet på en sånn måte? "Barn rundt omkring"?

Skrevet

Ble forlatt i gangen utenfor gyn da vi hadde vært på ul. Da sa han, dette gidder jeg ikke og siden så vi han ikke på flere år!

Skrevet

Fordi jeg var ung og dum

Anonymous poster hash: a87b8...9f6

Skrevet

Ble forlatt i gangen utenfor gyn da vi hadde vært på ul. Da sa han, dette gidder jeg ikke og siden så vi han ikke på flere år!

Å fyttikatta for en dritt!

Anonymous poster hash: 1c266...93a

Skrevet

Er ikke min feil at idioten av en far stikker av så fort han fikk høre ordet gravid.

Så bare fordi jeg ha vært borti en idiot så skal jeg la vær å få flere barn for å tenke på hva andre kommer til å tro om meg,visst jeg får barn med en ny mann??

Skrevet

Det syns jeg og så jeg reiste meg opp og fiket til ham. Du skulle sett ansiktsuttrykket til spl som akkurat gikk forbi. Hi hi.

Skrevet

Det syns jeg og så jeg reiste meg opp og fiket til ham. Du skulle sett ansiktsuttrykket til spl som akkurat gikk forbi. Hi hi.

Haha, skulle likt å vært flue på veggen akkurat da du gjorde det ;-) og med fryktelig god grunn. Fysj for en "mann".

Skrevet

Rundt omkring? Har bare 1, og han ligger i senga si

Anonymous poster hash: 1afb8...4bc

Skrevet

Ikke frekt ment, men hva er grunnen til at dere har barn med flere forskjellige menn/kvinner? Ung alder, utroskap, løgn, o.l?  Anonymous poster hash: e29ce...b52

Akkuratt nå ligger to her oppe å sover, mens en er hos en kompis. Faren sitter å glor tv... Er det ditt problem at ungene mine er rundtomkring?

Anonymous poster hash: 6ca55...a97

Skrevet

Huff, ja, mine barn er virkelig rundt omkring i natt :o

En hat flyttet ut og jeg kan bare ane at han er på besøk hos noen, en er på overnatting hos venner, en sover på rommet sitt og en sover i senga mi.

Er ikke styr på noe her, skjønner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...