Gå til innhold

Stoltenberg på TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, jeg visste ikke at han hadde en personlighet, jeg! Kunne han ikke vært sånn som han var i kveld, litt tidligere i karrieren også? Fremstå ærlig og bød på seg selv; akkurat det jeg har savnet av han. Men det tok kanskje på å være statsminister. Virker mer fornøyd nå ;)

Anonymous poster hash: 3736d...e5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett han en del på senkveld og i intervjuer på radioen, syns han alltid har bydd på seg selv.

Anonymous poster hash: b6734...e29
Skrevet

Du fikk ikke med deg noe etter 22/7???

Anonymous poster hash: 6334d...d55

Skrevet

Må di meg enig med de andre her. Det er nok du som ikke har fulgt med, HI. Han har alltid vært sånn. Men det er klart han ikke kan legge ut om spilling av nettspill i en seriøs politisk debatt. Alt til sin tid kanskje?

Anonymous poster hash: eac75...db5

Skrevet

Han er vel den politikeren i Norge som byr mest på seg selv. Så du har ikke fulgt helt med HI.

Anonymous poster hash: 463e0...9a0
Skrevet

Han er vel den politikeren i Norge som byr mest på seg selv. Så du har ikke fulgt helt med HI.

Anonymous poster hash: 463e0...9a0

Jo, det vil jeg si at jeg har. Jeg er bare uenig ;)

Skrevet

Han er vel den politikeren i Norge som byr mest på seg selv. Så du har ikke fulgt helt med HI.Anonymous poster hash: 463e0...9a0

Jo, det vil jeg si at jeg har. Jeg er bare uenig ;)Anonymous poster hash: 3736d...e5e
ok, men han har ikke forandret seg, men det har nok du!

Skrevet

Han er vel den politikeren i Norge som byr mest på seg selv. Så du har ikke fulgt helt med HI.Anonymous poster hash: 463e0...9a0

Jo, det vil jeg si at jeg har. Jeg er bare uenig ;)Anonymous poster hash: 3736d...e5e
ok, men han har ikke forandret seg, men det har nok du!

selv mannen kommenterte det :) men da har vi vel forandret oss begge, to da. muligens alle tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...