Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fikk beskjed om å bruke brulidine på såre brystvorter som ikke vil gro ordentlig. Jeg har brukt det i et par dager, men merker ingen forbedring. Det bare svir og stikker og klør i beystvortene etter amming, slik det var før... Anonymous poster hash: 63828...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cdaisy Skrevet 19. oktober 2013 #2 Del Skrevet 19. oktober 2013 Bruker bepanthen kremen som fulgte med i apotek pakkene. Den funker fint og leger fort små sprekker og sår. Har dessuten hjulpet hos meg og legge baby til puppen på annen måte, nå prøver jeg og legge henne med nesetippen mot brystvorten, så hu må strekke seg litt for å få pupp. Det har gjort at de ikke blir så veldig såre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Del Skrevet 19. oktober 2013 Bruker bepanthen kremen som fulgte med i apotek pakkene. Den funker fint og leger fort små sprekker og sår. Har dessuten hjulpet hos meg og legge baby til puppen på annen måte, nå prøver jeg og legge henne med nesetippen mot brystvorten, så hu må strekke seg litt for å få pupp. Det har gjort at de ikke blir så veldig såre. Ok, takk. Her ser det ut som om brystvortene ikke blir bedre av brudeline kremen i ihvertfall... Anonymous poster hash: 63828...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Del Skrevet 19. oktober 2013 Tror det gikk en 3-4 dager før jeg så bedring. Kobinerte Purelan og Brulidine, ene før og ene etter amming. Anonymous poster hash: f6cc4...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Del Skrevet 19. oktober 2013 Tror det gikk en 3-4 dager før jeg så bedring. Kobinerte Purelan og Brulidine, ene før og ene etter amming.Anonymous poster hash: f6cc4...f52 Kan jeg få spørre mot hvilke symptomer skulle du bruke kremen? Anonymous poster hash: 63828...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Del Skrevet 20. oktober 2013 Brulidine brukes mot overflatiske sårinfeksjoner. Er du sikker på at det ikke er sopp du har? Jeg fikk det og da fikk jeg like symptomer som det du beskriver. Har også hatt streptokokker og da hadde jeg kun sår som ikke grodde, og selvfølgelig vondt ved amming men ikke etterpå. Gå inn på ammesiden sine sider, masse nyttig info der! Anonymous poster hash: 42dfd...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå