Gå til innhold

Dere som har brukt Brulidine kremen, når så dere forbedring?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed om å bruke brulidine på såre brystvorter som ikke vil gro ordentlig. Jeg har brukt det i et par dager, men merker ingen forbedring. Det bare svir og stikker og klør i beystvortene etter amming, slik det var før...

Anonymous poster hash: 63828...5b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker bepanthen kremen som fulgte med i apotek pakkene. Den funker fint og leger fort små sprekker og sår. Har dessuten hjulpet hos meg og legge baby til puppen på annen måte, nå prøver jeg og legge henne med nesetippen mot brystvorten, så hu må strekke seg litt for å få pupp. Det har gjort at de ikke blir så veldig såre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bepanthen kremen som fulgte med i apotek pakkene. Den funker fint og leger fort små sprekker og sår. Har dessuten hjulpet hos meg og legge baby til puppen på annen måte, nå prøver jeg og legge henne med nesetippen mot brystvorten, så hu må strekke seg litt for å få pupp. Det har gjort at de ikke blir så veldig såre.

Ok, takk. Her ser det ut som om brystvortene ikke blir bedre av brudeline kremen i ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det gikk en 3-4 dager før jeg så bedring. Kobinerte Purelan og Brulidine, ene før og ene etter amming.

Anonymous poster hash: f6cc4...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det gikk en 3-4 dager før jeg så bedring. Kobinerte Purelan og Brulidine, ene før og ene etter amming.Anonymous poster hash: f6cc4...f52

Kan jeg få spørre mot hvilke symptomer skulle du bruke kremen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brulidine brukes mot overflatiske sårinfeksjoner.

Er du sikker på at det ikke er sopp du har?

Jeg fikk det og da fikk jeg like symptomer som det du beskriver.

Har også hatt streptokokker og da hadde jeg kun sår som ikke grodde, og selvfølgelig vondt ved amming men ikke etterpå.

Gå inn på ammesiden sine sider, masse nyttig info der!

Anonymous poster hash: 42dfd...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...