Gjest Hercule Poirot Skrevet 19. oktober 2013 #26 Skrevet 19. oktober 2013 Nei, nei, så langt i fra hver dag. Bruker knapt nok sminke, kanskje til sammen 7-10 ganger pr. år. Jeg skal da bare på jobb. Tåler ikke folk å se meg slik jeg er, så er det deres problem, ikke mitt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #27 Skrevet 19. oktober 2013 Jepp! Synes man skal være litt fresh for partneren i hverdagen også jeg da, tipper det er litt nedtur å komme hjem til sliten husmor-versjonen av dama som de forelsket seg i... Bb-krem,mascara,øyenbrynsfarge og lipgloss er vanlig her, hjemme i permisjon så er jo ute å triller hver dag og treffer folk også. Skjønner meg ikke på damer som lar seg forfalle så fort ringen er på fingeren og ungene er klemt ut...litt må man ta i for pasjonen og forelskelsen. Anonymous poster hash: dc8df...49c
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #28 Skrevet 19. oktober 2013 Jepp! Synes man skal være litt fresh for partneren i hverdagen også jeg da, tipper det er litt nedtur å komme hjem til sliten husmor-versjonen av dama som de forelsket seg i... Bb-krem,mascara,øyenbrynsfarge og lipgloss er vanlig her, hjemme i permisjon så er jo ute å triller hver dag og treffer folk også. Skjønner meg ikke på damer som lar seg forfalle så fort ringen er på fingeren og ungene er klemt ut...litt må man ta i for pasjonen og forelskelsen. Anonymous poster hash: dc8df...49c Hahaha Sliten husmor, lar seg forfalle så fort ringen er på fingeren og ungene er klemt ut! Anonymous poster hash: 91a1b...140
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #29 Skrevet 19. oktober 2013 Absolutt. Ser mer velstelt ut da, det synes jeg i grunnen de aller fleste gjør. Bruker ikke mye sminke, men alltid maskara + litt farge i brynene (er lys). Kan noen dager glimte til med litt pudder/solpudder også. Sminker meg litt mer når jeg skal på fest/byen, men alltid diskret og naturlig. Anonymous poster hash: 9f99e...1fa
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #30 Skrevet 19. oktober 2013 Jepp! Synes man skal være litt fresh for partneren i hverdagen også jeg da, tipper det er litt nedtur å komme hjem til sliten husmor-versjonen av dama som de forelsket seg i... Bb-krem,mascara,øyenbrynsfarge og lipgloss er vanlig her, hjemme i permisjon så er jo ute å triller hver dag og treffer folk også. Skjønner meg ikke på damer som lar seg forfalle så fort ringen er på fingeren og ungene er klemt ut...litt må man ta i for pasjonen og forelskelsen. Anonymous poster hash: dc8df...49c Hahaha Sliten husmor, lar seg forfalle så fort ringen er på fingeren og ungene er klemt ut! Anonymous poster hash: 91a1b...140 Sier ikke det gjelder ALLE, men mange får en formening om at det plutselig ikke er så farlig at man ser sliten ut og kler seg som en dass foran kjæresten bare fordi man plutselig har unger sammen. Hvis man tenker tilbake så antar jeg at de fleste ikke ville drømt om å la mannen se dem sånn i den tiden de datet og hadde sommerfugler i magen. Og sommerfuglene hos mannen kom antagelig litt av at dama var fresh og fin å se på...just saying... Anonymous poster hash: dc8df...49c
Stella&My+2 Skrevet 19. oktober 2013 #31 Skrevet 19. oktober 2013 Føler meg skikkelig trøtt uten,- så ja,- her sminker jeg meg hver dag! Concealer under øynene, mineralpudder, rouge og maskara. Ser veldig naturlig ut, men et must;-) Skal jeg ut på noe spesielt oppgraderer jeg det med øyenskygge og leppestift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå