Gå til innhold

As-salam alaykum!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig?

Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator?

Hvordan kan du si det når du påstår at du ikke har vært her på en god stund?

Alle vet at problemene med ModeratorIS har foregått over lengre tid og skapt dårlig stemning. Forresten så har stort sett alle forum brukermoderatorer.Anonymous poster hash: be150...91d

Ja altså, mente aktiv da.. Har vært inne å lest fra tid til annen :ph34r: Fått med meg problemene. Javel, så har de fleste forum brukermodder, men jeg liker det fortsatt ikke og jeg ser ikke vitsen med det.
Hvis du har vært her å lest, burde du vite hva greia er. IS sin moderering har fått masse klager og brukermoderatorene gjør faktisk en god jobb.

Ingen som tvinger deg til å være her vet du! Hvis du er så misfornøyd kan du sikkert finne deg et annet forum.

Anonymous poster hash: be150...91d

Nei, jeg har ikke fått med meg i klartekst hva greia er, derfor jeg spør. Etter hva jeg har sett synes jeg ikke de gjør noen fantastisk god jobb. :huh:
Så leit å høre at du ikke er fornøyd med jobben vi gjør, men om du har konkrete eksempler på hva du er misfornøyd med så ta det gjerne opp med oss på ris og ros :)

Vi er her for å hjelpe til med modereringen, ikke for å lage bråk. Alle forumer har retningslinjer, men dessverre er det ikke alle som klarer å overholde disse. Da må noen inn og moderere. (For eksempel er overskriften i dette innlegget et klart brudd på reglene, alle skal skrive forståelig, men regner med du er klar over det om du har fulgt forumet?)

Hilsen sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Hva menes egentlig med å skrive forståelig? Får man ikke skrive på dialekt og andre språk inne på forumet? Hva med de som har dysleksi og ikke greier å få alt helt forståelig?

Denne regelen trenger å forklares bedre, den var litt uforståelig for meg.

Skjønner at du ikke har vært her inne i det siste. Råder deg til å lese forumreglene så finner du det ut

Anonymous poster hash: 3c4e1...4f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obladi-oblada :)

Kjemperapportert!

*skrattskratt*

Anonymous poster hash: fa367...0ae

Skrevet

Obladi-oblada :)

Kunne ikke vært mer enig!

Skrevet

Rart egentlig at norske dialekter blir sensurert og slettet, mens dette får stå... 

Anonymous poster hash: 21477...f4c

Tenkte akkurat det samme. Ikke lov å skrive dialekt, men arabisk? JA TAKK! Diskriminering går tydeligvis bare én vei på dette forum. 

Anonymous poster hash: e977e...2bd

Skrevet

Rart egentlig at norske dialekter blir sensurert og slettet, mens dette får stå... 

Anonymous poster hash: 21477...f4c

Tenkte akkurat det samme. Ikke lov å skrive dialekt, men arabisk? JA TAKK! Diskriminering går tydeligvis bare én vei på dette forum. 

Anonymous poster hash: e977e...2bd

Å herrefred! Er det muuuulig  :o  :rolleyes:  :unsure:  :wacko:  :blink:

Skrevet

Rart egentlig at norske dialekter blir sensurert og slettet, mens dette får stå... Anonymous poster hash: 21477...f4c

Tenkte akkurat det samme. Ikke lov å skrive dialekt, men arabisk? JA TAKK! Diskriminering går tydeligvis bare én vei på dette forum.  Anonymous poster hash: e977e...2bd

Nå ble jo den dialekt tråden som dere maser sånn med åpnet igjenn ,og attpåtil med en beklagelse fra admin Elin. Det var jo ikke slik at man ikke kunne skrive litt på dialekt så lenge det var forståelig for andre. Hvis dere skal kritisere så hold dere til realiteten i det minste.

Anonymous poster hash: 93a47...69f

Gjest Frøken Regine
Skrevet

(For eksempel er overskriften i dette innlegget et klart brudd på reglene, alle skal skrive forståelig, men regner med du er klar over det om du har fulgt forumet?)

Brukermoderator

Det var en liten nesevis kommentar ;) Om innlegget er et klart brudd på reglene er ikke jobben din å slette det istedenfor å komme med slengere?

Tror forøvrig de fleste skjønte overskriften i kontekst med dagen det ble skrevet :)

Skrevet

(For eksempel er overskriften i dette innlegget et klart brudd på reglene, alle skal skrive forståelig, men regner med du er klar over det om du har fulgt forumet?)

Brukermoderator

Det var en liten nesevis kommentar ;) Om innlegget er et klart brudd på reglene er ikke jobben din å slette det istedenfor å komme med slengere?

Tror forøvrig de fleste skjønte overskriften i kontekst med dagen det ble skrevet :)

Enig i det. Ikke helt et svar en brukermoderator verdig. 

Anonymous poster hash: db8bf...df1

Skrevet

Aleikum Salam habibti.

Anonymous poster hash: d4e47...38d

Skrevet

Shalom, Salam, merhaba, hola;)

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Brukermoderator

Ulempen med å kommunisere skriflig er at man ikke får uttrykt tonefall, og dette er et klart eksempel på det. Dette var overhodet ikke ment som "nesevist", men hi skriver selv at hun har fulgt forumet, noe jeg tolker som at hun da også har fått med seg de nye reglene. Og da regner jeg med at hun også vet at vi har fått beskjed om å skrive forståelig. Grunnen til at innlegget får stå er nettopp at jeg viser skjønn. Vi bm har diskutert tråden og blitt enige om at den skal få stå. Om dere er misfornøyde med avgjørelsen så kan jeg gjerne gjemme tråden og la Elin se på den på mandag :)

Ha en fortsatt fin helg

Skrevet

Skål :D BÅNSKI ;) *hikk*

Anonymous poster hash: 61e82...52d
Skrevet

Aleikum Salam habibti.

Anonymous poster hash: d4e47...38d

Samme til deg kjære ;-D

Skrevet

Brukermoderator

Ulempen med å kommunisere skriflig er at man ikke får uttrykt tonefall, og dette er et klart eksempel på det. Dette var overhodet ikke ment som "nesevist", men hi skriver selv at hun har fulgt forumet, noe jeg tolker som at hun da også har fått med seg de nye reglene. Og da regner jeg med at hun også vet at vi har fått beskjed om å skrive forståelig. Grunnen til at innlegget får stå er nettopp at jeg viser skjønn. Vi bm har diskutert tråden og blitt enige om at den skal få stå. Om dere er misfornøyde med avgjørelsen så kan jeg gjerne gjemme tråden og la Elin se på den på mandag :)

Ha en fortsatt fin helg

Ok, men hvis du leser hva jeg har skrevet så står det ganske tydelig at jeg ikke har fått med meg denne nye om å måtte skrive "forståelig". Jeg har fulgt forumet i den forstand at jeg har vært inne fra tid til annen og tittet, derav; jeg har ikke vært en aktiv bruker.

Kommentaren din forstås som nesevis fordi tonefallet ditt leses mellom linjene i svaret ditt. Og akkurat dette er en av flere grunner til at jeg er lite begeistret for BM. Men ellers, god helg til deg også :)

Skrevet

Gråsonen: jeg får mark av deg! Oh, jeg er så kul og tøff!

Skrevet

Anonym 19:13:

Du vet det finnes middel mot mark?

Henvend deg til nærmeste apotek for mer info!

Forøvrig synes jeg Gråsonen eier ;-)

Skrevet

Gråsonen: jeg får mark av deg! Oh, jeg er så kul og tøff!

God bedring til deg habibi B)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...