Gråsonen Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, kanskje dere ikke husker meg? Tenkte å gi det en sjanse til på tross av brukermoderatorer, noe som jeg ikke er helt enig i at skal eksistere. Antar det er for å spare penger? Uansett, fred være med deg og god helg
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Inshallah, Aleikum Salam Anonymous poster hash: c5526...e69
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Gud være lovet. Brukermoderatorene fungerer faktisk fint, rent bortsett fra at de dessverre da er borte fra diskusjonene og alt er rimelig dødt her.. Velkommen tilbake. Halleluja og amen. Anonymous poster hash: fa367...0ae
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Hehe, nå er det ikke brukermoderatorene som er problemet, men det innleide moderatorfirmaet. Anonymous poster hash: db8bf...df1
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Shalom aleichum! Anonymous poster hash: 02689...d4e
Gråsonen Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2013 Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig? Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Nei, du kan ikke sprenge forumet. Anonymous poster hash: 21477...f4c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig? Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator? Hvordan kan du si det når du påstår at du ikke har vært her på en god stund? Alle vet at problemene med ModeratorIS har foregått over lengre tid og skapt dårlig stemning. Forresten så har stort sett alle forum brukermoderatorer. Anonymous poster hash: be150...91d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Mazel tov Anonymous poster hash: 104d8...9cd
Gråsonen Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2013 Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig? Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator? Hvordan kan du si det når du påstår at du ikke har vært her på en god stund? Alle vet at problemene med ModeratorIS har foregått over lengre tid og skapt dårlig stemning. Forresten så har stort sett alle forum brukermoderatorer. Anonymous poster hash: be150...91d Ja altså, mente aktiv da.. Har vært inne å lest fra tid til annen Fått med meg problemene. Javel, så har de fleste forum brukermodder, men jeg liker det fortsatt ikke og jeg ser ikke vitsen med det.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig? Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator? Hvordan kan du si det når du påstår at du ikke har vært her på en god stund? Alle vet at problemene med ModeratorIS har foregått over lengre tid og skapt dårlig stemning. Forresten så har stort sett alle forum brukermoderatorer.Anonymous poster hash: be150...91d Ja altså, mente aktiv da.. Har vært inne å lest fra tid til annen Fått med meg problemene. Javel, så har de fleste forum brukermodder, men jeg liker det fortsatt ikke og jeg ser ikke vitsen med det. Hvis du har vært her å lest, burde du vite hva greia er. IS sin moderering har fått masse klager og brukermoderatorene gjør faktisk en god jobb. Ingen som tvinger deg til å være her vet du! Hvis du er så misfornøyd kan du sikkert finne deg et annet forum. Anonymous poster hash: be150...91d
Gråsonen Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2013 Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig? Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator? Hvordan kan du si det når du påstår at du ikke har vært her på en god stund? Alle vet at problemene med ModeratorIS har foregått over lengre tid og skapt dårlig stemning. Forresten så har stort sett alle forum brukermoderatorer.Anonymous poster hash: be150...91d Ja altså, mente aktiv da.. Har vært inne å lest fra tid til annen Fått med meg problemene. Javel, så har de fleste forum brukermodder, men jeg liker det fortsatt ikke og jeg ser ikke vitsen med det. Hvis du har vært her å lest, burde du vite hva greia er. IS sin moderering har fått masse klager og brukermoderatorene gjør faktisk en god jobb. Ingen som tvinger deg til å være her vet du! Hvis du er så misfornøyd kan du sikkert finne deg et annet forum. Anonymous poster hash: be150...91d Nei, jeg har ikke fått med meg i klartekst hva greia er, derfor jeg spør. Etter hva jeg har sett synes jeg ikke de gjør noen fantastisk god jobb.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #13 Skrevet 18. oktober 2013 Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig? Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator? Hvordan kan du si det når du påstår at du ikke har vært her på en god stund? Alle vet at problemene med ModeratorIS har foregått over lengre tid og skapt dårlig stemning. Forresten så har stort sett alle forum brukermoderatorer.Anonymous poster hash: be150...91d Ja altså, mente aktiv da.. Har vært inne å lest fra tid til annen Fått med meg problemene. Javel, så har de fleste forum brukermodder, men jeg liker det fortsatt ikke og jeg ser ikke vitsen med det. Hvis du har vært her å lest, burde du vite hva greia er. IS sin moderering har fått masse klager og brukermoderatorene gjør faktisk en god jobb. Ingen som tvinger deg til å være her vet du! Hvis du er så misfornøyd kan du sikkert finne deg et annet forum.Anonymous poster hash: be150...91d Nei, jeg har ikke fått med meg i klartekst hva greia er, derfor jeg spør. Etter hva jeg har sett synes jeg ikke de gjør noen fantastisk god jobb. Hva har du sett som brukermoderatorene ikke gjort en god jobb på da? Har du noen eksempler? For de fleste av oss synes dem gjør en god jobb. Moderator - is derimot er jeg ikke vært så imponert over. Anonymous poster hash: 93a47...69f
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2013 #14 Skrevet 18. oktober 2013 Hei! Oppfordrer alle som er misfornøyd med modereringen til oss BM om å sende oss eller Elin en melding, slik at vi kan bli bedre der det trengs Sekretøsa Brukermoderator
Gjest Sommerfuggel Skrevet 18. oktober 2013 #15 Skrevet 18. oktober 2013 Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig? Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator? Hvordan kan du si det når du påstår at du ikke har vært her på en god stund?Alle vet at problemene med ModeratorIS har foregått over lengre tid og skapt dårlig stemning. Forresten så har stort sett alle forum brukermoderatorer.Anonymous poster hash: be150...91d Ja altså, mente aktiv da.. Har vært inne å lest fra tid til annen Fått med meg problemene. Javel, så har de fleste forum brukermodder, men jeg liker det fortsatt ikke og jeg ser ikke vitsen med det.Hvis du har vært her å lest, burde du vite hva greia er. IS sin moderering har fått masse klager og brukermoderatorene gjør faktisk en god jobb.Ingen som tvinger deg til å være her vet du! Hvis du er så misfornøyd kan du sikkert finne deg et annet forum. Anonymous poster hash: be150...91d Nei, jeg har ikke fått med meg i klartekst hva greia er, derfor jeg spør. Etter hva jeg har sett synes jeg ikke de gjør noen fantastisk god jobb. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med jobben vi gjør, men om du har konkrete eksempler på hva du er misfornøyd med så ta det gjerne opp med oss på ris og ros Vi er her for å hjelpe til med modereringen, ikke for å lage bråk. Alle forumer har retningslinjer, men dessverre er det ikke alle som klarer å overholde disse. Da må noen inn og moderere. (For eksempel er overskriften i dette innlegget et klart brudd på reglene, alle skal skrive forståelig, men regner med du er klar over det om du har fulgt forumet?) Hilsen sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #16 Skrevet 18. oktober 2013 Inshallah Steinallah Bombeallah Velkommen tilbake Anonymous poster hash: 23b19...0e4
Gråsonen Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #17 Skrevet 18. oktober 2013 Inshallah Steinallah Bombeallah Velkommen tilbake Anonymous poster hash: 23b19...0e4 Takk takk!
Gråsonen Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #18 Skrevet 18. oktober 2013 Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig? Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator? Hvordan kan du si det når du påstår at du ikke har vært her på en god stund?Alle vet at problemene med ModeratorIS har foregått over lengre tid og skapt dårlig stemning. Forresten så har stort sett alle forum brukermoderatorer.Anonymous poster hash: be150...91d Ja altså, mente aktiv da.. Har vært inne å lest fra tid til annen Fått med meg problemene. Javel, så har de fleste forum brukermodder, men jeg liker det fortsatt ikke og jeg ser ikke vitsen med det.Hvis du har vært her å lest, burde du vite hva greia er. IS sin moderering har fått masse klager og brukermoderatorene gjør faktisk en god jobb.Ingen som tvinger deg til å være her vet du! Hvis du er så misfornøyd kan du sikkert finne deg et annet forum. Anonymous poster hash: be150...91d Nei, jeg har ikke fått med meg i klartekst hva greia er, derfor jeg spør. Etter hva jeg har sett synes jeg ikke de gjør noen fantastisk god jobb. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med jobben vi gjør, men om du har konkrete eksempler på hva du er misfornøyd med så ta det gjerne opp med oss på ris og ros Vi er her for å hjelpe til med modereringen, ikke for å lage bråk. Alle forumer har retningslinjer, men dessverre er det ikke alle som klarer å overholde disse. Da må noen inn og moderere. (For eksempel er overskriften i dette innlegget et klart brudd på reglene, alle skal skrive forståelig, men regner med du er klar over det om du har fulgt forumet?) Hilsen sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Ja, se her ja. Nei, viste ikke at jeg bryter forument regler med overskriften min.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #19 Skrevet 18. oktober 2013 REDD OSS GUD SKAPER, JESUS OG DEN HELLIGE ÅND Anonymous poster hash: 9a6c8...fdd
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #20 Skrevet 18. oktober 2013 Rart egentlig at norske dialekter blir sensurert og slettet, mens dette får stå... Anonymous poster hash: 21477...f4c
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2013 #21 Skrevet 18. oktober 2013 Alaykum as-salaam! Og velkommen med eller uten moderasjon...
Gråsonen Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #22 Skrevet 18. oktober 2013 Får vel gå over til forståelig norsk å si; Takk, det varmer Klarte ikke holde meg unna da vet du.. DIB altså.. Første dagen her og jeg setter i gang med ugagn.
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2013 #23 Skrevet 18. oktober 2013 Det var synd at du ikke er helt fornøyd med jobben vi brukermoderatorer gjør. Hvis du har noen konkrete eksempler på hva du mener vi gjør galt hadde det vært kjempefint om du kunne legge ut linker eller eksempler på Ris og Ros. Det er slike tilbakemeldinger som kan gjøre oss bedre,og bevisste om vi gjør noe feil. Ellers vil jeg ønske deg velkommen tilbake Mvh Cat.68 brukermoderator.
stearin Skrevet 19. oktober 2013 #25 Skrevet 19. oktober 2013 Ok, hva er greia med de innleide da? Synes brukermoderator har moddet litt i hytt og pine etter hva de selv personlig anser som nødvendig? Og hvaa er egeeeentlig poenget med brukermoderator? Hvordan kan du si det når du påstår at du ikke har vært her på en god stund?Alle vet at problemene med ModeratorIS har foregått over lengre tid og skapt dårlig stemning. Forresten så har stort sett alle forum brukermoderatorer.Anonymous poster hash: be150...91d Ja altså, mente aktiv da.. Har vært inne å lest fra tid til annen Fått med meg problemene. Javel, så har de fleste forum brukermodder, men jeg liker det fortsatt ikke og jeg ser ikke vitsen med det.Hvis du har vært her å lest, burde du vite hva greia er. IS sin moderering har fått masse klager og brukermoderatorene gjør faktisk en god jobb.Ingen som tvinger deg til å være her vet du! Hvis du er så misfornøyd kan du sikkert finne deg et annet forum. Anonymous poster hash: be150...91d Nei, jeg har ikke fått med meg i klartekst hva greia er, derfor jeg spør. Etter hva jeg har sett synes jeg ikke de gjør noen fantastisk god jobb. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med jobben vi gjør, men om du har konkrete eksempler på hva du er misfornøyd med så ta det gjerne opp med oss på ris og ros Vi er her for å hjelpe til med modereringen, ikke for å lage bråk. Alle forumer har retningslinjer, men dessverre er det ikke alle som klarer å overholde disse. Da må noen inn og moderere. (For eksempel er overskriften i dette innlegget et klart brudd på reglene, alle skal skrive forståelig, men regner med du er klar over det om du har fulgt forumet?) Hilsen sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Hva menes egentlig med å skrive forståelig? Får man ikke skrive på dialekt og andre språk inne på forumet? Hva med de som har dysleksi og ikke greier å få alt helt forståelig? Denne regelen trenger å forklares bedre, den var litt uforståelig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå