Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg skulle fortelle mannen at jeg ikke kunne åpne døra når rørleggeren kom i dag fordi han kom så tidlig, jeg var i dusjen. Så sa jeg at jeg kan jo ikke åpne døra i bare nettingen. Mannen ser rart på meg og skjønner ikke hva jeg mener, viser seg at han alltid har trodd at det heter "i bare nettoen"! Hehe ler fortsatt, hva er netto da! Anonymous poster hash: 47b78...da7
Ooops I did it AGAIN Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Hihi... Skikkelig teit, han mannen din ;-)
skinnfilla Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Netto = bar , naken , uten.... Le av deg selv du
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg skulle fortelle mannen at jeg ikke kunne åpne døra når rørleggeren kom i dag fordi han kom så tidlig, jeg var i dusjen. Så sa jeg at jeg kan jo ikke åpne døra i bare nettingen. Mannen ser rart på meg og skjønner ikke hva jeg mener, viser seg at han alltid har trodd at det heter "i bare nettoen"! Hehe ler fortsatt, hva er netto da! Anonymous poster hash: 47b78...da7 Trollemor Anonymous poster hash: 1b074...487
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg skulle fortelle mannen at jeg ikke kunne åpne døra når rørleggeren kom i dag fordi han kom så tidlig, jeg var i dusjen. Så sa jeg at jeg kan jo ikke åpne døra i bare nettingen. Mannen ser rart på meg og skjønner ikke hva jeg mener, viser seg at han alltid har trodd at det heter "i bare nettoen"! Hehe ler fortsatt, hva er netto da! Anonymous poster hash: 47b78...da7 Ehem, du vet at det er du som tar feil, håper jeg? Anonymous poster hash: 11cda...4df
Brennheite Badeand Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan gikk det med rørleggeren da? Kom han seg inn til slutt?
*Teoline* Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Tror rørleggeren hadde satt pris på om du åpnet i bare nettingen har han sikkert ikke sett før...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Tror rørleggeren hadde satt pris på om du åpnet i bare nettingen har han sikkert ikke sett før... He-he.... slikt skjer faktisk! Jeg kjente en kjekk rørlegger for noen år tilbake - veldig kjekk, men også litt sånn sjarmerende "uskyldig og naiv" på mange måter, en sånn kjekk mann som virkelig ikke vet hvor kjekk han selv er. Han følte det faktisk som sexpress fordi det var så mange hjemmeværende husmødre - eller damer som tok seg fri når rørleggeren skulle komme - som åpnet døren veeeldig lettkledd. Husker han fortalte om ei dame som hadde på seg en tynn, kort silkemorgenkåpe som hun ikke hadde lukket ordentlig, og var naken under.... og hun hadde på høye hæler! Han opplevde også ofte at han ble tatt på, strøket på og direkte invitert til sengs Anonymous poster hash: 471e5...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå