Vizzy Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan går det med deg?? er du i gang snart med nytt forsøk?? Ser ut som jeg må drøye forsøket til neste måned:-( Etter forrige forsøk har jeg fortsatt blødninger. HAr hatt det nå i 4 uker. Skal på sjekk til tirsdag for å ta en sjekk. Er så utrolig lei nå..
Vizzy Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2013 Er du på forumet om dagen?? Er du i gang?
Fighter`n Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg skal etterlyse henne på den andre gruppen jeg er med henne i
Tante_Esel Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Er du på forumet om dagen?? Er du i gang? heisann! så koselig å bli etterlyst føler meg nesten litt kriminell Her er tanta veldig treg så vet ikke helt når jeg får startet opp på medisiner... det blir i hvert fall puregon denne gangen da får jeg jo egg Uff da, så kjedelig at du bare blør!! Hva sa de på sjekken da??
Vizzy Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2013 Er du på forumet om dagen?? Er du i gang? heisann! så koselig å bli etterlyst føler meg nesten litt kriminell Her er tanta veldig treg så vet ikke helt når jeg får startet opp på medisiner... det blir i hvert fall puregon denne gangen da får jeg jo egg Uff da, så kjedelig at du bare blør!! Hva sa de på sjekken da?? Jeg fikk beskjed at en eggepose har fylt seg opp med veske. Vanligvis skal de bli borte av seg selv, men hvis den ikke er borte om 1-2 uker så skal den punkteres. Tar nok litt tid før jeg er i gang igjen Blitt lovet at jeg får til et forsøk god tid før jul.
Tante_Esel Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Er du på forumet om dagen?? Er du i gang? heisann! så koselig å bli etterlyst føler meg nesten litt kriminell Her er tanta veldig treg så vet ikke helt når jeg får startet opp på medisiner... det blir i hvert fall puregon denne gangen da får jeg jo egg Uff da, så kjedelig at du bare blør!! Hva sa de på sjekken da?? Jeg fikk beskjed at en eggepose har fylt seg opp med veske. Vanligvis skal de bli borte av seg selv, men hvis den ikke er borte om 1-2 uker så skal den punkteres. Tar nok litt tid før jeg er i gang igjen Blitt lovet at jeg får til et forsøk god tid før jul. å nei!! hva kommer det av da? at eggposene fyller seg mener jeg? er det et resultt av overstimulering? nå synes jeg du er maks uheldig!!! satser på at de tømmer seg selv da!!!! så det blir baby io magen til jul <3
Vizzy Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2013 Er du på forumet om dagen?? Er du i gang? heisann! så koselig å bli etterlyst føler meg nesten litt kriminell Her er tanta veldig treg så vet ikke helt når jeg får startet opp på medisiner... det blir i hvert fall puregon denne gangen da får jeg jo egg Uff da, så kjedelig at du bare blør!! Hva sa de på sjekken da?? Jeg fikk beskjed at en eggepose har fylt seg opp med veske. Vanligvis skal de bli borte av seg selv, men hvis den ikke er borte om 1-2 uker så skal den punkteres. Tar nok litt tid før jeg er i gang igjen Blitt lovet at jeg får til et forsøk god tid før jul. å nei!! hva kommer det av da? at eggposene fyller seg mener jeg? er det et resultt av overstimulering? nå synes jeg du er maks uheldig!!! satser på at de tømmer seg selv da!!!! så det blir baby io magen til jul <3 Aner ikke hvorfor noen eggeposer fylles med veske. Er nok ikke overstimmulering i og med jeg fikk ut få egg. Synes jeg har hatt nok uflaks nå ja.Veldig ivrig på å komme i gang og få meg en Dk tur snart:-) Sitter også å lurer på om jeg må bytte jobb oppi alt dette. Trives ikke så bra . Har slitt en stund med det..Vet ikke om jeg kan sitte å vente på en permisjon skal dukke opp når veien er så lang dit.
Chloe30 Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Ser ut til at vi følger hverandre, Vizzy. Fikk beskjed fra klinikken at østradiol verdien var veldig høy og de mente jeg hadde en østrogenproduserende cyste. Må utsette sprøytestart med en mnd, og de ville jeg skulle gå på p-piller i denne mnd Har klinikk i utlandet, skriver ivf-klinikkenen i Norge ut p-piller for dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå