Gå til innhold

Angrer slik.......:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

oh no ... :wacko:

hehe, DA er det bedre å si det på en snill måte at "jeg tror rett og slett vi passer bedre sammen som venner, skjønner at det ikke er aktuelt hvis du er interessert.. men det blir nok litt feil med noe "mer" for min del :) "

Anonymous poster hash: 26f19...a15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sagt han ikke er intressert nåpå grunn av jeg var så frem og tilbake. Han mente jeg trengte tid på å finne ut hva jeg ville... Jeg kuttet han ut så angret jeg osv, og jeg er IKKE intressert i han nå. Nå bare angrer jeg.

Anonymous poster hash: 23f7a...399
Skrevet

du må bare glemme det =)

lykke til :P

Skrevet

du må bare glemme det =)

lykke til :P

Jo, takk hehe.... 

Skrevet

Gjort er gjort og pult er pult. Skutt og tenk på det, så glemmer du det til slutt.

Anonymous poster hash: 8ede5...774

Skrevet

Forstår meg ikke på folk som har så dårlig selvtillit at de må ligge med alt som er. Hadde angret og følt meg ekkel selv.

Anonymous poster hash: 2458a...a16

Oppmuntrende ord du kommer med til Hi her. Det får henne sikkert til å føle seg sååå mye bedre.

Anonymous poster hash: 2ad6c...ae4

Skrevet

Det er det som er så flaut....han er lege, og han jobber på samme legekontor der jeg har fastlegen min, og min mor og ex har han som fastlege!!!!!!!!! Så derfor.

Da bare bytter du fastlege!

Skrevet

Forstår meg ikke på folk som har så dårlig selvtillit at de må ligge med alt som er. Hadde angret og følt meg ekkel selv.

Anonymous poster hash: 2458a...a16

Oppmuntrende ord du kommer med til Hi her. Det får henne sikkert til å føle seg sååå mye bedre.

Det går fint. Jeg er 30 år og jeg liker sex og hvorfor være flau?. Om noen mener at jeg har dårlig selvtillit fordi jeg ligger rundt (?) så bryr jeg meg ikke. Dette handler ikke om at angrer på sexen med han, men selve relasjonen. 

HI

Skrevet

Han er ikke fastlegen min, og jeg er veldig fornøyd med den kvinnelige fastlegen jeg har på samme legekontor som han. Han er dessuten andre plasser å jobber 50% av tiden så treffer sjelden på han. Det som plager meg litt er at han er fastlegen til min mor og min ex. Min ex går aldri til legen da, men bare tanken...hehe

Hi

Skrevet

Han var der da du trengte visse egenskaper hos han. Du fikk tilfredsstilt noe du trengte, og nå er du ferdig ned han.

Se på det som en livserfaring du har lært av, og gå videre i livet ditt. Ikke plag deg selv med å tenke på han. Bare glem han, og vær stolt over en ny livserfaring.

Nå er du sterkere, og klar for Mannen I Ditt Liv :-).

Anonymous poster hash: 66337...af7

Skrevet

synes ikke han er såå mye eldre da:)?

men om det skjedde kun en gang (?) og du ikke viser interesse, forstår han ikke det da? :) eller er han innpåsliten?

- er kanskje en grunn til at han også er singel enda som 43 år, om han ikke er nyskilt eller noe selv da:) har kanskje unger men..

ja ja du får ignorere han da eller si det som det er =/

Nei dette skjedde 4 ganger. Heldigvis skal det aldri skje igjen. Han sa jeg kunne ta kontakt når jeg var funnet ut mer hva jeg ville og fått roet meg etter bruddet, og det sa jeg JA til på en måte, men herregud...ALDRI tenker jeg nå.

Er så flaut...

HI

Uffameg, noe sånt kunne jeg aldri gjort om jeg ikke følte noe for fyren. Også 4 ganger da! Og du er 30, og godt voksen selv! Neiusjameien!

Du kan ikke skylde på at du er ung og dum heller, liksom. Ettersom du er godt voksen selv.

Skjønner godt at dette er flaut altså, og at helst så at det var kun den yngre mannen du lå med. jaja, alle har behov for sex, og om du tok en gammel en 4 ganger, så kommer du deg sikkert senere. Bare ikke fortell det til noen!

Anonymous poster hash: 65ef7...a19

Skrevet

Herregud, det her er da ingenting å tenke på :) Du koste deg der og da, du fikk med deg noe fint som du trengte. Ferdig med det. Om man skal angre på alt man gjør og sier til folk så blir man så forknytt at man til slutt ikke kan gjøre noen ting. Du er singel og har ikke gjort noe galt. Kos deg med følelsen av å bli sett og begjært, og føl litt på følelsen av at du bestemmer helt selv hvem du ligger med og ikke :) 

Skrevet

Nå er du sterkere, og klar for Mannen I Ditt Liv :-).

Anonymous poster hash: 66337...af7

Må man ha en mann for å være fornøyd med livet..? Jeg synes det høres ut som TS har det helt strålende uten mann :)

Anonymous poster hash: 773e1...204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...